زندانیان بحرینی در سایه شیوع کرونا، قربانی انتقام جویی آل خلیفه شده اند

معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین بیان داشت که زندانیان بحرینی در سایه شیوع کرونا، قربانی انتقام جویی آل خلیفه شده اند.

حجت الاسلام شیخ عبدالله صالح معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این کشور خاطر نشان ساخت: بحرین شاهد انتقام جویی از زندانیانی است که در بند رژیم آل خلیفه به سر می برند؛ کسانی که از سال ۲۰۱۱ تاکنون بواسطه مطالبات عادلانه قربانی انتقامجویی رژیم شده اند و شیوع ویروس کرونا به فرصتی برای انتقام از آنها تبدیل شده است.

شیخ عبدالله صالح ادامه داد: هر چند که مجموعه ای از زندانیان در بحرین پس از فشار بر رژیم این کشور آزاد شده اند، ولی همچنان بیش از چهار هزار نفر دیگر در زندان های آل خلیفه به سر می برند و خطر ابتلا به کرونا آنها را تهدید می کند و رژیم مسؤول کامل تبعات این مسأله خواهد بود.

وی اضافه کرد: با اینکه کرونا یک خطر جهانی است، ولی باید گفت که زندانیان به دلیل محدودیت هایی که دارند و به دلیل آمد و شد زندانبانان ومسؤولان به زندان ها و همچنین به دلیل کمبود امکانات و عدم رسیدگی های بهداشتی، بیش از هر شخص دیگری در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند. کما اینکه برخی جهات داخلی در رژیم حاکم خواستار عدم آزادی زندانیان نیز شده اند.

معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین بیان داشت: کشورهای وابسته به استعمار و حاکمان سرسپرده آن در حال حرکت به پرتگاهی است که در سایه شیوع کرونا و سقوط بهای نفت شکل گرفته است. در واقع این مسائل نشانگر احتمال وقوع مشکلات اقتصادی بزرگ و فاجعه در جهان است و چه بسا بزودی شاهد سقوط نظام سرمایه داری نه تنها در منطقه بلکه در نقاط مختلف جهان نیز باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 10