مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم نظر دهند/نابسامانی‌های بازار و گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد

مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم نظر دهند
حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه مردم باید در مورد عملکرد مجلس دهم نظر بدهند نه دیگران،گفت:مردم باید قضاوت کنند که اقدامات مجلس درباره مبارزه با فساد و رانت چه بوده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹) در جلسه علنی اظهار داشت: مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم قضاوت کنند که این مجلس در مورد تعیین تکلیف اعطای ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی افراد چه کرده است.

وی افزود:‌مردم باید در مورد مجلس دهم و عملکرد آن در قبال برخورد با فسادها و رانت‌ها قضاوت کنند. 

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد:  مجلس دهم  باید در مقابله با برخی اقدامات دولت و وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی ایستادگی می‌کرد به همین دلیل مردم درباره عملکرد مجلس باید نظر دهند. 

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: طبق ضرب المثل قدیمی بگویند که ماست ترش است یا شیرین مردم باید در مورد عملکرد مجلس دهم نظر بدهند که ماست مجلس ترش بوده یا شیرین.

نا بسامانی های بازار و گرانی ها مردم را آزار می دهد
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: من تأکید می‌کنم که باید نسبت به بحث حوزه نظارت تاکیدی وجود داشته باشد تا نابسامانی بازار که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزار می‌دهد کنترل شود.
نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۹) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که سفره مردم روز به روز کوچک می‌شود و گرانی و عدم نظارت نسبت به افزایش قیمت‌ها، مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اذیت می‌کند.
وی افزود: وظیفه حاکمیت این است که خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه نظارت نشان دهد، اما امروز هیچ نوع نظارتی وجود ندارد. به عنوان مثال برنجی که با ارز دولتی وارد می‌شود که قرار است با حدود کیلویی ۸ هزار تومان امروز به ۱۵ الی ۱۶ هزار تومان رسیده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر همان برنج به صورت آزاد وارد کشور شود نیز قیمتش ۱۵ الی ۱۶ هزار تومان نخواهد بود. ما امروز هم چوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خوریم و هم پیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. به عبارتی هم ارز دولتی پرداخت می‌کنیم و هم در کنار آن این افزایش قیمت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینیم. من تأکید می‌کنم که باید نسبت به بحث حوزه نظارت تاکیدی وجود داشته باشد تا نابسامانی بازار که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزار می‌دهد کنترل شود.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 8