اعتماد مردم پشتوانه امنیت اجتماعی است

حضرت آیت الله گرگانی با اشاره به اینکه پلیس الگوی وحدت آفرین در جامعه است، گفت: اعتماد مردم بهترین پشتوانه در برقراری و ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است.

حضرت آیت الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه رضایت مردم شاخص عملکرد دو سمت یک نهاد است اظهار کرد: خداوند هم رضایت خودش را در رضایت مردم قرار داده است.

وی به آیه شریفه «یا ایها الذین آمنوا اتقوالله و کونوا مع الصابرین» اشاره و بر داشتن تقوا و صداقت تاکید کرد و افزود: باید همیشه مردم دار بوده و از ایجاد تفرقه پرهیز کرد چرا که تفرقه باعث تضعیف جامعه می‌شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر لزوم ایجاد وحدت در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: صداقت داشتن مسؤولان باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود و مردم را به اسلام و انقلاب دلگرم‌تر می‌کند.

وی به نقش پلیس در ایجاد وحدت و صداقت در جامعه اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم یکی از راهکارهای ایجاد وحدت در جامعه است که موجب می‌شود مردم جامعه از شما پشتیبانی کنند، جلب مشارکت بیشتر مردم با رضایتمندی از عملکرد شما به وجود می‌آید و موجب می‌شود مردم در برقراری امنیت به شما کمک کنند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه پلیس الگوی وحدت آفرین در جامعه است، گفت: اعتماد مردم بهترین پشتوانه در برقراری و ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است.

سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم در این جلسه اظهار کرد: توسعه تعاملات بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی موجب ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیتی در استان است.

وی به نقش مردم در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های انتظامی اشاره و بیان کرد: مردم بهترین سرمایه اجتماعی ما هستند، بنابراین ارتباط هدفمند و موثر با اقشار اجتماعی نقش مهمی در پوشش خلأهای انتظامی و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم، افزود: استان قم با دیگر استان‌ها متفاوت است بنابراین باید پلیس این استان نیز از روحیه معنوی بالاتری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 5