آمریکا دچار بحران شدیدی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد شده است

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به پدیدار شدن نشانه های افول آمریکا بیان داشت که این کشور دچار بحران شدیدی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد شده است.

آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی عضو اتاق تبلیغ خراسان و نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دمشق در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد امانت و راستگویی را دو علامت بارز یک مومن دانست.

آیت الله طباطبایی ادامه داد: در روایات ما بر این دو اصل مهم یعنی صداقت و امانت داری بسیار تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در سوریه صبر و استقامت در راه خدا را عامل نجات مسلمانان دانست و تاکید کرد: خدای متعال در قرآن و در روایات ما نیز بر صبر کردن بسیار سفارش شده است.

آیت الله طباطبایی با اشاره به اعتراضات اخیر در آمریکا، اظهار داشت: آمریکا امروز دچار بحران شدیدی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد شده است که نتیجه آن نارضایتی میلیون ها آمریکایی از سیاست های دولت آمریکا شده است.

عضو اتاق تبلیغ خراسان افزود: آمریکا در حال افول است و این قضیه وبای مدرن کرونا نیز باعث شده است وضعیت آمریکا بدتر از دوره های قبل شود.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به تجربه چهل ساله ایران اسلامی در ایستادگی مقابل دشمنی ها و تهدیدات آمریکا، افزود: صبر و استقامت مردم با رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باعث شده است جبروت پوشالی آمریکا از بین برود و علی رغم همه تهدیدات نتوانستند جلوی کشتی های نفتی ایران به سمت ونزوئلا را بگیرند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان در پایان سخنان خود خطاب به مردم سوریه گفت: تجربه بزرگ شما مردم مقاوم سوریه در مبارزه با تروریسم داعشی و تکفیری بسیار تحسین برانگیز است و پیروزی نهایی شکست تحریم های اقتصادی ظالمانه آمریکا است که به زودی محقق خواهد شد.

گفتتی است که سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا موجب شده است تا این کشور با بحران های اجتماعی و سیاسی افزون بر بحران اقتصادی، مواجه شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 10