توافق نانوشته آتش به اختیارها منویات رهبر انقلاب نباید بر زمین بماند

تناور گفت: اگر منویات ولی فقیه در حوزه حرف باقی بماند، به گمان خودمان فعالیت فرهنگی می‌کنیم اما به دلیل نداشتن نقطه محوری جزیره‌هایی دور افتاده از همدیگر می‌شویم.

عبدالمجید تناور مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قم و کارشناس رسانه با اشاره به تعریف آتش به اختیار گفت:‌ آتش به اختیار یک اصطلاح نظامی است و زمانی که اینطور مسائل در حوزۀ فرهنگ به کار می‌رود، باید الزامات فضای فرهنگی را به خودش بگیرد تا بتوانیم تعبیری داشته باشیم و تعبیرمان هم دقیق باشد.

وی با بیان اختلال نیروی میدانی با مرکز فرماندهی ادامه داد: زمانی این آتش به اختیار اتفاق می‌افتد که ارتباط نیروی کف میدان با مرکز فرماندهی دچار اختلال می‌شود یا اصلا مرکز فرماندهی وجود نداشته باشد. به هر حال ارتباط نیروی کف میدان با مرکز برقرار نیست؛ حالا باید خود نیروی کف میدان، مدیریت و هدایت کار را پیش می‌برد.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قم عنوان کرد:‌ مخاطب «آتش به اختیار» تقریبا می‌شود گفت که تمام هسته‌های فعال فرهنگی هستند، حالا این هسته ممکن است موسسه باشد، NGO باشد، سازمان باشد یا یک فرد و یک گروه کوچک محله‌ای باشد.

وی با توضیح اهمیت فعالیت در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همان‌طور که کانون و محور فعالیت‌هایش را کلام ولی و منویات حضرت آقا می‌گذارد، باید سعی ‌کند تا در عمل هم بتواند این را به صورت الگو در بیاورد.

تناور در پایان با اشاره به اهمیت منویات رهبر انقلاب و عملیاتی کردن آن گفت:‌ تمام جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وارد هر موضوعی که می‌شوند، باید تاکید و مبنای‌شان این باشد که بر محور منویات و مطالبات حضرت آقا حرکت کنند و این مسأله به صورت توافقی نانوشته است که بین همۀ بچه‌های انقلابی‌ صورت گرفته است.



(خبری بعدی) »



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 5