وحدت شیعه و سنی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم برنامه ریزی مسئولان جهت حل مشکلات سیستان و بلوچستان تأکید و نیاز به همدلی مسؤلان و مقامات این استان را گوشزد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه و آقای موهبتی استاندار و جمعی از مسؤولان و مقامات سیستان و بلوچستان با حضور در بیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار توصیه های مهمی خطاب به مسؤولان ارشد سیستان و بلوچستان ارائه و با تاکید بر حساسیت و اهمیت فوق العاده استان، بر لزوم توجه دقیق به اقتضائات برنامه ریزی در این عرصه تاکید کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اشتغال را یکی از مشکلات مهم استان سیستان و بلوچستان دانست و خطاب به مسؤولان این استان تاکید کرد که باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم این خطه تمام توان و ظرفیت ها را بکار گیرند.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه متفاوت و مهم استان سیستان و بلوچستان، نیاز به همدلی و همکاری بیشتر بین مسؤولان و مقامات استان را متذکر شد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی وحدت شیعه و سنی و دیگر مذاهب را عامل مهمی در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان دانست و گفت: با همدلی، وحدت و شناخت مقاصد شوم دشمنان و نیز ارتباط چهره به چهره بسیاری از مشکلات حل شدنی است.

این مرجع تقلید همچنین خواستار تقویت مدارس علمیه استان به منظور ارتقای مباحث دینی و فرهنگی شد.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان گزارش کاملی درباره آخرین وضعیت استان خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی ارائه کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 4