ذلت و بردگی؛ نتیجه سازش با دشمن

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی با بیان این که مکتب حسینی اجازه ذلت نمی دهد، گفت: دشمن به ما چراخ سبز و سرخ نشان می دهد اما این چراغ ها مقدمه اسارت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در جوار بارگاه مطهر ثامن الحجج(ع) گفت: هفته دفاع مقدس بزرگداشتی نسبت به شهدا، جانبازان و خانواده های آن ها است.

وی اظهار کرد: در تاریخ کشور ما از زمان مغول، قاجار و رضاخان حملات مختلفی انجام شده است و در هر حمله ای مقداری از خاک این سرزمین به دسمت دشمن افتاد و تنها در زمان دفاع هشت ساله یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد چون در همه جنگ های دیگر سربازان در زیر پرچم پادشاهی مانند ناصرالدین شاه و رضاخان می جنگیدند اما در جنگ هشت ساله به حساب خدا دین و امام حسین(ع) و زیر پرچم ولی فقیه مبارزه کرده و به تمام معنا جانبازی کردند و توانستند کشور را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی به انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران و مواجهه با لشکر مسلح و اتحاد کشورهای اروپایی با دشمن اشاره و بیان داشت: اوایل انقلاب بود و انقلاب مانند نهال نورسته بود که صدام نامردی و ناجوانمردی کرده و ۱۰ لشکر از ۱۲ لشکر خود را در مرزها قرار داده و به کشور ما حمله کرد و ۱۲۰۰ شهر و روستا را گرفتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: استکبار جهانی و دنیای کفر به صدام در حمله به ایران کمک کردند؛ دلار آمریکا، تانک شوروی وقت، حمایت تسهیلاتی فرانسه و انگلیس و بمب شیمیایی آلمان دست به دست هم داده تا به پشتوانه صدام انقلاب را منهدم کنند اما خدا کشتی را آن جا که خواهد می برد.

وی بیان داشت: ایران تازه انقلاب شده بود، ارتش بهم ریخته بود و سپاه و بسیج تازه شکل گرفته بودند، جوان های ما در شرایط سخت که گرما، پشه و محیط آلوده مرداب بود، ایستادند و ثابت کردند که وقتی می گویند:«یا اباعبدالله! ای کاش ما در زمان تو بودیم و در رکاب شما می جنگیدیم.» درست می گویند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی مخالفت دنیای کفر با اسلام و قرآن را از اهداف اصلی دنیای کفر بیان و ابراز کرد: یک سیاستمدار انگلیسی در مجلس انگلیس گفت:«تا این کتاب قرآن در خاور میانه و کشورهای اسلامی باشد، ما موفق نمی شویم.»، نقشه اصلی آن ها مخالفت با قرآن و اسلام است چون این کتاب می گوید:«مسلمانان مستقل شوید و یهود و نصارا را اولیای خود قرار ندهید.».

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تا کتاب قرآن در بین مسلمانان حکومت کند، مسلمانان نمی توانند زیر پرچم آمریکا و کشورهای اروپایی باشند و آن ها را اجنبی می دانند و در فکر از میان برداشتن اجنبی هستند حال پرچم دار این کشورهای اسلامی ایران است پس در پی از بین بردن ایران هستند.

وی بیان داشت: کشورهای اسلامی چندین قرن زیر چکمه های انگلیس، شوری، فرانسه و آمریکا بودند، مکتب حسینی می گوید که کشتن را بر این که یزید بر ما مسلط شود، مقدم می دانیم؛ امام حسین(ع) فرمود:«این آدم حرام زاده من را بین شمشیر و ذلت قرار داده است و من تن به ذلت نمی دهم و دامنی که در آن بزرگ شده ام نیز به من اجازه تن دادن به ذلت نمی دهد.»

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی ابراز کرد: دشمن به ما چراخ سبز و سرخ نشان می دهد اما این چراغ ها مقدمه اسارت است، ایستادگی و مقاومت را امام حسین(ع)، مادران شهدا و امام خمینی به ما نشان می دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امام خمینی ۱۵ سال مقاومت کرد، به زندان، تبعید و آوارگی افتاد ولی توانست کشور را نجات دهد همچنین ملت ایران ۴۰ سال مقاومت کرده آمریکا نتوانسته شما را از بین ببرد، برخی می ترسیدند اما خدا نشان داد که آن ها با همه ادعای قدرت خود نمی توانند کاری کنند.

وی مقاومت را موجب پیروزی بیان و ابراز کرد: اگر سازش کنید ذلت و بردگی است و اگر مقاومت کنید سرانجام آقایی و پیروزی است؛ کسی مقاومت سوریه را باور نمی کرد، اما با عنایت خدا و رزمندگان ما نجات یافت، عراق مقاومت کرد و الان وضع خوبی دارد همچنین یمن مقاومت کرد و در آستانه پیروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی با بیان این که مکتب حسینی اجازه ذلت نمی دهد، گفت: مقاومت ارزنده و دستور دین و روش عاشورا است، عاشوار درس مقاومت داد، امام حسین(ع) با همه چیز خود مقاومت کرد و هرچه داشت به میدان اخلاص آورد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 12