دشمنان بدانند ملت ایران با ترور و کشتار از آرمان خود دست نخواهد کشید

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه دشمنان بدانند ملت ایران با ترور و کشتار از آرمان خود دست نخواهد کشید، گفت: راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا می کند.

حضرت آیت اللّه نوری همدانی از مراجع تقلید درپی ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری‌زاده پیامی صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
( مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)

بار دیگر دست جنایتکاران و توریستی ها به خون دانشمند و خدمتگزار دیگری رنگین شد.

بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده پاداش مجاهدتهای علمی و خدمت به بشریت در حوزهای مختلف خصوصاً هسته ای و دفاعی بوده است.

لازم می دانم درپی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکارچند نکته را متذکر شوم:

١ – دشمنان این ملت بزرگ و غیور بدانند که هیچگاه مردم این مزر و بوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خود برنداشته و مستحکم تر از گذشته راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهد کرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.

٢ – ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهد برد. بیش از چهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و با مقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است، بر این اساس بار دیگر تجربه ترورخود را تکرار می کنند و انشاءالله با وحدت و پشتیبانی از اصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندان شکنی به و استکبار جهانی و صهیونیست و ایادی منطقه ای آنها خواهد داد.

٣ – مسئولان محترم با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت را به سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند ببندند.

اینجانب شهادت این شهید عزیز را به رهبری معظم، ملت رشید ایران اسلامی، همه مجاهدان و جامعه علمی کشور خصوصاً خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

قم المقدسه

حسین نوری همدانی
٨ آذر ١٣٩٩






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 12