دولت برای مهار گرانی های افسارگسیخته دست دلال ها را قطع کند

حضرت آیت الله نوری همدانی از گرانی های افسارگسیخته کالاهای مورد نیاز مردم انتقاد کرد و گفت: دولت برای مهار گرانی های افسار گسیخته دست دلال ها را قطع کند.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار کاظم خاوازی ضمن تشکر از خدمات انجام شده از سوی این وزارت خانه، از گرانی های افسارگسیخته کالاهای مورد نیاز مردم انتقاد کرد و گفت: امروز گرانی کمر مردم را شکسته و مردم در مشکلات سخت معیشتی هستند.

دولت برای مهار گرانی های افسار گسیخته دست دلال ها را قطع کند

وی کم ارزش بودن پول ملی و وجود واسطه گری ها و دلال ها را دو عامل مهم گرانی های افسارگسیخته دانست و اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی باید برای تأمین سود و منفعت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دست واسطه ها را قطع کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین خدمت به مردم را بالاترین عبادت توصیف کرد و افزود: امروز نخستین و مهم ترین وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است.

محکومیت شدید افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین / امروز روز عزای جهان اسلام است

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به سفر نتانیاهو به بحرین و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در آن کشور تصریح کرد: ما امروز را روز عزای جهان اسلام می دانیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر لزوم بپا خاستن علمای بحرین در برابر عادی سازی روابط این کشور با رژیم غاصب صهیونیستی و با بیان اینکه در اسلام مرز جغرافیایی ملاک نیست، عنوان کرد: علمای بحرین با جهاد و شهادت باید به مبارزه خود ادامه دهند و بدانند سکوت و بی تفاوتی در برابر این اتفاق جایز نیست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 12