شهادت مزد مجاهدت های شهید فخری زاده بود

حضرت آیت الله نوری همدانی شهادت را مزد مجاهدت های شهید فخری زاده دانست و گفت: این ترور ناجوانمردانه سند محکم و زنده دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار خانواده شهید محسن فخری زاده گفت: آرزوی ائمه طاهرین (ع) همان طور که در بیان حضرت امیر در نهج البلاغه و دعاهای حضرت زین العابدین(ع) در صحیفه سجادیه پیداست شهادت در راه خداست.

وی شهادت شهید فخری زاده را ثمره یک عمر مجاهدت در مسیر پیشرفت علم در راه خدا و خدمت به مردم دانست و افزود: اینکه این دانشمند هسته ای به فوز عظیم شهادت نائل گردید برای ایشان و ملت افتخار است و نبودن جسم ایشان برای جامعه علمی مایه تأسف ولی باید به این نکته توجه کرد و به عاملان ترور این عزیز فهماند که راه پیشرفت این ملت با عنایت خدا متوقف نخواهد شد و شاگردان این شهید با انگیزه بیشتر این مسیر را ادامه خواهند داد.



این مرجع تقلید ترور شهید فخری زاده را سند جنایت و دشمنی استکبار غرب با ملت ایران دانست و گفت: من نمی دانم عده ای چطور باید باور کنند که امریکا دشمن شماره یک ملت ایران است کشوری که ۴٠سال است ما را تحریم کرد حمله نظامی انجام داد ترور را مدیریت کرد و هر عمل غیر انسانی حتی تحریم دارو را انجام داد به تعهدات خودش پایبند نبود ولی باز عده ای با خوش بینی نگاه می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  ابراز داشت: همه باید بدانند که آنها می خواهند ما از همه چیز دست بکشیم تسلیم محض باشیم و برگردیم به قبل انقلاب که تمام اختیارات و انتصابات این کشور را آنها بر عهده بگیرند و رژیم نامشروع صهیونیستی که عامل این ترور است را به رسمیت بشماریم که این موضوع یک امر محالی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کرد: ما معتقدیم این مردم با مقاومت خود که تنها راه برون رفت از مشکلات است و ارتباط با احترام متقابل و عزتمند با دنیا گرفتاری های موجود را رفع خواهند نمود و انشاءالله جواب این ترورها هم داده خواهد شد و این انقلاب منتهی به ظهور خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 9