عنایت حضرت زهرا (س) و عاقبت به خیری یک گناه‌کار

  گناه‌کاری که مردم از گزند او در امان نبودند به برکت روضه فاطمیه و هدایت های مشفقانه یک روحانی ، نوحه خوان حضرت صدیقه طاهر( س) می‌شود و در حین نوحه‌خوانی از دنیا می‌رود.حجت الاسلام والمسلمین قوامی، از روحانیون گیلان در گفتگو با سرویس استان های خبرگزاری حوزه  با بیان خاطره ای از دوران تبلیغ خود گفت : در زمان طاغوت، فردی،که شغلش خالکوبی و اهل شراب‌خواری بود و لباس‌هایی را می‌پوشید که نگاه مردم را به خود جلب می‌کرد؛ به دلایلی مرید من شد؛ روزی به او گفتم: فلانی! تو که صدای خوبی داری، بیا و قبل از منبر، اشعاری را درمدح اهل بیت (ع) برای مردم بخوان، ابتدا قبول نمی کرد و می گفت: اشعار فضائل اهل بیت(ع) را حفظ نیستم و از عهدۀ این کار بر نمی آیم؛ گفتم: من اشعار را برای تو می‌نویسم .

بعد از اصرار زیاد درخواست مرا پذیرفت، عرقچین و عبایی به او دادم و قبل از این که به منبر بروم، اشعاری را برای حضار می خواند؛ این عمل، چنان حالتی را در روحیه اش به وجود آورد که تمام کار های ناپسند خود را کنار گذاشت و مداح اهل‌بیت(ع) شد.

 حجت الاسلام والمسلمین قوامی درباره عاقبت به خیری این شخص گفت: این فرد، در روز شهادت حضرت زهرا(س)، در حین خواندن اشعاری در فضائل حضرت صدیقه طاهرۀ(س)، به دیار باقی  شتافت و با عنایات حضرت فاطمه(س)، عاقبت به خیر شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 4 =