نادیده گرفتن نقش رهبری در مدیریت بحران ها و فتنه ها؛ گناهی نابخشودنی

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهارات امجد را اسائه ادب به عمود خیمه انقلاب دانست و تأکید کرد که نمی توان جرثومه های فساد را شهید و مظلوم دانست.

آیت الله جواد مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه درس خارج فقه خود نسبت به اظهارات هتاکانه محمود امجد واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن آن، اینگونه اظهارات را اسائه ادب به عمود خیمه انقلاب توصیف کرد و گفت: این فرد در سخنانش بارها به عمود خیمه انقلاب اسلامی یعنی مقام معظم رهبری اسائه ادب کرده که این به نوبه خود ظلم و گناه بزرگی محسوب می شود.

وی مدیریت داهیانه امامین انقلاب اسلامی در حفظ نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در حوادث مختلفی که بر این کشور در طول چهار دهه انقلاب اسلامی گذشته است، نقش ولایت فقیه و دو مصداق آن در حفظ کشور، نظام و مردم در حوادث یک نقش ویژه و مهم و درجه یک بوده است.

آیت الله مروی خاطرنشان کرد: اگر در کوران جنگها، حصرهای اقتصادی، مقابله با دشمن و اختلافات داخلی، این کشور باقی مانده و مانع از رسیدن دشمن به خواسته‌هایش شده است، نقش ولایت فقیه نقش اول بوده، لذا این جفای به کشور و مردم و نظام است که این نقش نادیده گرفته شده و کلمات سراسر بی ادبانه بر زبان رانده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: البته توجه داریم که باب نقد در این کشور باز است حتی ولی فقیه را کسی معصوم نمی‌داند، اما این سخنان نقد نیست اینها اسائه ادب و قضاوت غیر منصفانه توأم با حقد و کینه است.

وی با تأکید بر اینکه نمی توان جرثومه های فساد را مظلوم و شهید نامید، شهید نامیدن روح الله زم از سوی امجد را امری دردناک خواند و تصریح کرد: نکته دیگر در سخنان این فرد دفاع از مجرمان و وابستگان به سازمانهای جاسوسی بیگانه و کسانی است که کمر به نابودی نظام و مردم و کشور بسته بودند و بسیار عجیب است که اینان را با دو صفت مظلوم و شهید یاد می کند؛ آیا این افراد مظلوم بودند که با هماهنگی استکبار و گردانندگان صهیونیسم به حصر اقتصادی مردم کمک کردند؟ اینهمه مشکلات برای کشور با کمک همین افراد انجام شد؛ این افراد به نمادهای مقاومت این مردم مثل شهید حاج قاسم سلیمانی توهین کردند.

آیت الله مروی با اشاره به اینکه امجد کسانی را که باید آنها را جرثومه فساد نامید، شهید دانسته است، گفت: انسان باید همیشه توجه به خودش داشته باشد و از خدا بخواهد که عاقبتش را ختم به خیر کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 15