تنها راه مبارزه با نقشه‌های استکبار، مقاومت در سایه وحدت است

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی به کنفرانس احزاب حامی مقاومت تصریح کرد: امروز تنها راه مبارزه با نقشه‌های شوم استکبار، مقاومت مسلمانان در سایه وحدت اسلامی است.

سومین کنفرانس احزاب حامی مقاومت به میزبانی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

در این کنفرانس که نمایندگانی از احزاب مقاومت از عراق، فلسطین، افغانستان و نیجریه حضور داشتند، پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی قرائت شد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی”إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ”

استکبار جهانی در طول دوران تسلط خود بر بلاد اسلامی سعی در غارت منابع خدادادی کشورها و استعمار ملت‌ها و ذلیل کردن آنها داشته و دارد.

امام خمینی رحمه الله با هوشیاری و ایمان راسخ و توکل به خدا به مبارزه با افکار استعمارگرانه آمریکا و ایادی آنها پرداختند و ندای آزادی ملت‌ها از چنگال کفر و شرک جهانی سر دادند و با دعوت مسلمین جهان به بازگشت به فرامین قرآن و وحدت اسلامی در مقابل با نقشه‌های شوم قدرتهای بزرگ جهانی فصلی تازه در مبارزه  مسلمانان با کفر جهانی ایجاد کردند.

امروز تنها راه مبارزه با نقشه های شوم استکبار مقاومت مسلمانان در سایه همدلی و وحدت اسلامی آنهاست، لذا توصیه می‌شود با هم اندیشی و اتخاذ راهکارهای مناسب در سایه تعالیم روح بخش قرآن و تبعیت از علما و بزرگان دینی و با استعانت از خداوند متعال در مسیر مبارزه با صهیونیزم بین الملل کوشا باشید و سستی به خود راه ندهید.

امید است این گونه جلسات راهگشای امت اسلامی و موجب نجات آنها از زیر یوغ دشمنان استقلال ملت‌ها باشد و خداوند فرج واقعی را برای مستضعفین عالم فراهم سازد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 9