اسناد ساواک تاریخ گویای انقلاب اسلامی است

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه اسناد ساواک خفقان دوران طاغوت را به صورت شفاف و روشن بیان می کند، گفت: اسناد ساواک تاریخ گویای انقلاب است.

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی تصویری به مراسم رونمایی کتاب حضرت آیت الله مکارم شیرازی(به روایت اسناد ساواک) که صبح امروز در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از کسانی که این کتاب را تدوین کرده اند، گفت: هنگامی که این دو جلد کتاب را دیدم تعجب کردم که اینهمه اسناد ساواک داشته ام و نمی دانستم؛ در این کتاب اسنادی از فعالیت هایم در شیراز و قم و مشهد نوشته شده که بسیار جالب بود.

وی ادامه داد: این ها واقعاً یک تاریخ گویا از گذشته قبل از انقلاب اسلامی است و بسیاری از مسائل را می توانیم از روی مطالعه این اسناد بدانیم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه این کتاب نشانگر این است که ساواکی ها مقید بودند ما را در همه حال تعقیب کنند، عنوان کرد: روزی هم یک نفر اسنادی از ساواک در شیراز را برای من آورده بود و بنده در آنجا هم دیدم که مسائل بسیاری در آن وجود دارد.

این مرجع تقلید تأکید کرد: به هر حال اگر بخواهیم تاریخ گویای انقلاب را بدانیم باید این اسناد را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب برای من هم آموزنده است و می خواهم از اول تا آخر را مطالعه کرده و چیزهای تازه را درک کرده و مراقب توطئه های دشمن باشم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه افراد باید این کتاب را با دقت بخوانند تا خفقان دوران طاغوت را به صورت شفاف و روشن درک کنند، گفت: این کار بسیار خوبی است و زحمت بسیار خوبی هم برای آن کشیده شده و آقایان محبت کردند که این مسائل را برای این که تلف نشود در این دو جلد کتاب چاپ به چاپ رساندند.
http://<div id=”video-display-embed-code_369429″ ><script type=”text/JavaScript” src=”rasanews.ir/fa/news/play/embed/674378/369429?width=860&height=490″></script></div>






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 11