لزوم بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی برای رساندن «حق» به جهان

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه رسانه ملی فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه ترویج کند، گفت: صدا و سیما بهترین رسانه برای رساندن مطالب حق به سراسر دنیا است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار رییس رسانه ملی با بیان اینکه با اشاره به تأثیرگذاری گسترده صدا و سیما در جامعه گفت: در این رسانه باید برنامه هایی پخش شود که روحیه دینی و اعتقادی مردم را تقویت کند.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی از سوی رسانه ملی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: امروز باید فیلم ها و سریال ها و محتواهایی ساخته شود که مردم را نسبت به عفت و حجاب عمومی متوجه سازد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: بر اساس روایات باید فرصت ها را غنیمت بشمریم و حالا که رسانه ملی در اختیارمان است تلاش وافر داشه باشیم تا آموزه های دین را به مردم بیاموزیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اقدامات رسانه ملی در زمینه های مختلف را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: امروز دست اندرکاران و مسؤولان رسانه ملی نباید در برابر دشمنان دلسرد شده و مأیوس شوند؛ هر چه شما رشد کنید دشمن هم قوی تر می شود، از این جهت باید با تکیه بر نیروی ایمان نقشه هایشان را خنثی کنید.

تبلیغ
امکان نداره هتلی رو ارزونتر از اینجا پیدا کنی!

امکان نداره هتلی رو ارزونتر از اینجا پیدا کنی!

مشاهده

وی با بیان اینکه نیروی ایمان سبب موفقیت در امور می شود، تأکید کرد: امروز صدا و سیما ظرفیت عظیمی را در اختیارمان قرار داده است و ما باید با بهره گیری از این ظرفیت حق را به سراسر دنیا معرفی کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 3