ضرورت انجام کارهای اساسی و ریشه ای در زمینه مهدویت

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نیز هجمه های اساسی علیه مهدویت دارند باید آحاد مردم و نهادها در این حوزه دغدغه داشته و کارهای ریشه ای انجام دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: باتوجه به اینکه دشمنان ما پس از ظهور اسلام و مشاهده قدرت و استقبال توده مردم از آن شروع به تقابل های ریشه ای در این زمینه کردند ما نیز باید در مسیر تبلیغ اسلام و دفع فتنه دشمنان اقدامات ریشه ای انجام دهیم. 

وی در ادامه گفت: اینکه ابتدا و انتهای سال ۱۴۰۰ به دو نیمه شعبان مزین شده، بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهادهای دولتی و مردمی در جهت انجام کارهای ریشه ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت در جامعه و همچنین تبیین وظایف منتظران با همدلی و هم افزایی قدم هایی را بردارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: با توجه به اینکه مهدویت مقوله ای بسیار مهم و ویژه، مشتمل بر معارف توحید، نبوت، امامت و … است و دشمنان نیز هجمه های اساسی علیه آن دارند باید آحاد مردم و نهادها در این حوزه دغدغه داشته و کارهای ریشه ای انجام دهند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 11