وضعیت معیشتی کادر بهداشت و درمان ساماندهی و مشکلات آنها برطرف شود

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به مصادیق جهاد در راه خداوند، گفت: اکنون که سلامت جامعه در معرض خطر جدی است، کادر سلامت مجاهدین فی سبیل الله به شمار می آیند.

حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار سعید نمکی وزیر بهداشت از عملکرد این وزارت در زمینه مدیریت و کنترل ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مصادیق جهاد در راه خداوند، تأکید کرد: اکنون که سلامت جامعه در معرض خطر جدی است، کادر سلامت مجاهدین فی سبیل الله به شمار می آیند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر رسیدگی به وضعیت معیشتی و مطالبات کادر درمان تصریح کرد: سعی کنید تا جایی که ممکن است وضعیت معیشتی و اقتصادی کادر بهداشت و درمان ساماندهی و مشکلات آنها برطرف شود.

وی با قدردانی از تلاش های جامعه سلامت گفت: مردم با دعا و توجه و البته با رعایت مسائل بهداشتی باید بکوشند تا هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

گفتنی است، سعید نمکی وزیر بهداشت نیز در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از روحانیت تشیع در رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی به ارائه گزارشی از روند فعالیت های وزارت بهداشت در زمینه کنترل و مهار ویروس منحوس کرونا پرداخت و ابراز کرد: امروز علی رغم همه مشکلات و تحریم ها در وضعیت خوبی به سر می بریم.

وی همچنین ضمن هشدار دادن نسبت به خطر کرونای جهش یافته انگلیسی تأکید کرد که مردم باید برای جلوگیری از شیوع این ویرس خطرناک پروتکل های بهداشتی را بیشتر از همیشه رعایت کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 9