دست دلال ها را از چرخه اقتصادی قطع کنید

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه حفظ سرمایه و مدیریت در جلوگیری از دزدی ها و همچنین قطع دست دلال ها از اهم امور است، گفت: پشتوانه پول ما، کار ما است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سفر به شهر مقدس قم با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به لزوم تکیه بر نیروی کار آماده به خدمت در داخل کشور و اهمیت تولید بیان داشت: پشتوانه پول ما، کار ما است.

وی با بیان اینکه نباید در مدیریت، تولید و جلوگیری از دزدی ها کوتاهی کرد، اظهار داشت: امانتی که در آیه “إِنَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَهَ عَلَى السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ” آمده است، همین مال است که به دست هر کسی داده شد نباید در آن خیانت کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: حفظ سرمایه و مدیریت در جلوگیری از دزدی ها و همچنین قطع دست دلال ها از اهم امور است، دلال غده سرطانی است و این گونه مشکلات داخل کشور باید هر چه زودتر حل شود.

وی در پایان بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حق می گردد، کسی که با حق است همیشه پیروز است، پایگاه ما حق است، و دشمنان با تکیه بر باطل، هیچ جایگاهی ندارند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 5 =