نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه ‌داشته‌اند و نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی شب گذشته در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: ملت نجیب ایران ملت عزیز و فهمیده‌ای هستند و در همه مراحل کمک یار بوده و نمی‌گذارند مسئولین تنها بمانند و در همه‌جا کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: باید خدا را شاکر باشید که در کشوری وزیر هستید که ملتی بامعرفت و کمال دارید و در این موقعیتی که وجود دارد اگر غیر از ملت ایران بودند با مشکل روبرو می‌شدید، باید در فرصت باقی‌مانده حُسن عمل خود را نشان داده و مردم رضایت داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه ‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است و اجناس بسیار گران شده و هر روز یک قیمتی دارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت عزیز و مظلوم ایران سزاوار همه نوع احترامی هستند، عنوان کرد: از رییس‌جمهور می‌خواهم در انتهای دولت یک خدمت و محبتی انجام دهد و مردم در زندگی خود کمی رفاه داشته باشند واقعاً این مردم شایسته هستند و هرچه خدمت داشته باشید کم است، باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشید.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال ١۴٠٠ تصریح کرد: هرچه انتخابات سال آینده پرشورتر برگزار شود سبب عزت و آبروی کشور می‌شود چون دشمن ما را می‌سنجد و می‌خواهد ببیند عکس‌العمل مردم چیست و باید سعی و تلاش شود مشارکت پرشور داشته باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: اگر نسبت به تذکراتی که سبب خیر شود عمل شود مایه برکت است و پایه‌های حکومت را محکم می‌کند چون هرکسی باخدا باشد خداوند نیز با وی است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 8