تغییر رییس جمهور آمریکا مشکلات ایران را رفع نخواهد کرد

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسؤولان برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند، گفت: بعضی فکر کردند با رفتن ترامپ و آمدن بایدن مشکلات جهان و ایران اسلامی رفع می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک ایام شعبان و عید نوروز گفت: بالاترین عبادت در پیشگاه خدای متعال، خدمت به مردم است و نیروی انتظامی به درستی این کار را در جامعه انجام می دهد.

وی با بیان این که اجرا و برقراری امنیت، عدالت و عملی کردن و رسیدگی به حقوق مردم از جمله مسائلی است که هر جامعه ای نیازمند به آن است، افزود: از جمله رسالت های مهم نیروی انتظامی اجرای امنیت و برقراری عدالت در جامعه است، تا کنون این چنین بوده و از این به بعد باید همین باشد و امروز نیروی انتظامی شبانه روز مشغول خدمت است بطوری که همه مردم در حال استراحت و مسافرت هستند این نیروی فداکار مشغول فراهم ساختن اسباب آسایش مردمند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بر شناخت زمان، حوادث، فتنه و اتفاقاتی که در جامعه و دنیا می افتد تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید نسبت به حوادث زمان شناخت درست داشته باشند تا بتوانند نسبت به حوادث تصمیم درستی بگیرند. براساس روایت فتنه به معنای توأم کردن حق و باطل و به نام حق جلوه دادن باطل است. برای همین این مسئله نیازمند به شناخت با عقل، تدبیر و فرهنگ می باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: بعضی فکر کردند با رفتن ترامپ و آمدن بایدن مشکلات جهان و ایران اسلامی رفع می شود. همه دیدند که تاکنون این اتفاق نیافتد چرا که قرآن می فرماید«هرگز دشمنان اسلام را برای خود دوست نگیرد».

این مرجع تقلید بر شناخت حق از باطل تأکید و با بیان این که امام راحل با انقلاب خود کار بزرگی در جهان انجام دادند و هیمنه دو ابرقدرت را در هم شکستند، اظهار داشت: اعتقاد امام راحل این بود پشتوانه چنین انقلابی مردم مستضعف می باشند و برای همین حق این مردم بسیار زیاد است و باید به این مردم خدمت رسانی بهتر و بیشتری کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = 9