سعی شیاطین برای واگرایی هنر و هنرمندان از مفاهیم انقلاب را باطل کنید

مراسم دهمین سالروز تأسیس مؤسسه شهرستان ادب با قرائت پیام رهبر انقلاب برگزار شد، ایشان در این پیام بر تلاش برای جلوگیری از واگرایی هنر از مفاهیم انقلاب اسلامی تأکید کردند.

مراسم دهمین سالروز تأسیس مؤسسه شهرستان ادب با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌محمد مؤدب مدیرعامل شهرستان ادب، مدیران دفاتر شعر، موسیقی، داستان این مجموعه ادبی و جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب صبح امروز، دوم خردادماه، در مجموعه شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

در بخشی از این مراسم پیام مقام معظم رهبری به مناسبت دهمین سالروز تأسیس این مؤسسه فرهنگی قرائت شد. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اولاً ده‌سالگی شهرستان ادب مبارک باشد. 

ثانیاً از زحمات عزیزان و ملاحظه فهرست محصولات موسسه خرسند و متشکرم. ثالثاً استمرار تلاش‌ها و دقت در رعایت ملاحظات فنی و نیز ملاحظات ارزشی را از این عزیزان انتظار دارم.

رابعاً در کنار گسترش کمی که البته مطلوبست، اعتلای کیفی حتماً درخور توجه و اهتمام است. این به کار شما و عمری که برای آن صرف شده معنا می‌‌دهد.

خامساً می‌دانید که سعی زیاد می‌شود برای واگرایی هنر و هنرمندان از مفاهیم انقلاب اسلامی، شمایید که باید این سعی شیطانی را باطل کنید. نسل شما و شما جوانان آگاه و پرانگیزه باید در این جبهه نقش مدافع و مهاجم را ایفا کنید. برای شما عزیزان همیشه دعا می‌کنم.

والسلام علیکم






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 13