بیکاری از مهمترین مشکلات جامعه است/ کارهای بر زمین مانده را انجام دهید

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیکاری را از مهمترین مشکلات جامعه دانست و گفت: مملکت دچار مشکلات عدیده است اما اگر دست به دست هم دهیم می توانیم مشکلات را رفع کنیم.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر رفاه کار و امور اجتماعی با قرائت آیه ای از قرآن کریم گفت: ایشان شخصیتی هستند که انشالله قصد خدمت و رفع مشکلات مردم را دارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه افزود: در همه کارها با امید جلو روید و ناامید نباشید، اگر چه مملکت دچار مشکلات عدیده است، اما اگر دست به دست هم دهیم، می توانیم مشکلات را رفع کنیم. لذا وارد شده است من کان لله کان الله له، نگویید: نمی‌توان و نمی‌شود، بلکه با همت، همه کارها حل شدنی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم جامعه ما بیکاری جوانان و مردم است هر جامعه ای که مردم آن بیکار باشند، دچار مشکلات دینی خواهند شد، بنابراین در درجه اول انتظار داریم در زمینه اشتغال اهمیت دهید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار کرد: ما سرمایه زیاد داریم، عمده آن است درست به کار گرفته شود، سعی کنید به گونه ای مدیریت کنید که نفع آن به جوانان برسد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان این دیدار ابراز کرد: کارهایی را که بر زمین و معطل مانده است تشخیص داده و آن را به درستی به حرکت در بیاورید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 13