مشکلات اقتصادی نمی تواند مردم را از انقلاب جدا کند

عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: مشکلات اقتصادی نمی تواند مردم را از انقلاب جدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین صادقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کوهسرخ با اشاره به سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ابرازداشت: این انقلاب به تحقیق در طول تاریخ دنیا سابقه نداشته و ندارد.

وی با اشاره به انقلاب‌های فرانسه، شوروی سابق، چین، هندوستان و …،افزود: هر کدام از این انقلاب‌ها با مردم فاصله پیدا می‌کرد و به طور کلی به فراموشی سپرده می‌شد و یا به صورت نمادین در فضایی محدود مراسم مختصری برای آن برپا می‌شد.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان، با بیان این که دشمن تا کنون منتظر بوده تا مردم ایران از انقلاب اسلامی فاصله بگیرند، گفت: دشمنان با این انگیزه که بتوانند مردم را از این نظام و مسئولان آن جدا کنند، کارشکنی و فعالیت کرده و می‌کنند.

وی به مشکلاتی که برای معیشت مردم ایجاد شده واز طرفی وجود بداخلاقی‌های برخی مسئولان  ابرازداشت: علی رغم تمام این مشکلات ،پایگاه دینی، الهی، معنوی و اعتقادی این ملت، موجب شد تا برای حمایت از نظامشان، در راهپیمائی ۲۲ بهمن ۹۱ شرکت با شکوهی داشته باشند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان بابیان این که در رأس انقلاب، مرجع دینی به عنوان تکلیفی الهی، قیام نمود، تصریح کرد: پایه ریزی این انقلاب بر مبنای رسیدن به مقام و مادیات نبود؛ بلکه مردم به فرمان امام خمینی (ره) در راه خداوند متعال گام برداشتند.

وی با اشاره به وضع بد و اسفناک مردم در دوران رژیم طاغوت، ابرازداشت: انقلاب عمیق، اعتقادی، فکری و اسلامی ایران هنوز هم در ذهن مردم به صورت قوی و نیرومند وجود دارد و کاری به بداخلاقی‌های مسئولان ندارند بلکه حضور را امری شرعی و تکلیفی از سوی رهبری می‌دانند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در پایان تاکید کرد: مشکلات اقتصادی نمی تواند مردم را از انقلاب جدا کند.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 9