آیت‌الله العظمی جوادی آملی: کشتار شیعیان کمتر از انرژی هسته ای نیست

IMAGE633933768234022500

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: سیاستمداران باید توجه کنند مساله شیعیان کمتر از انرژی هسته‌ای نیست، روزی نیست که در جای جای ممالک اسلامی کشته نباشد، باید با پیگیری های مفصل سیاستمداران و برگزاری جلسات بین المللی جلوی این کار گرفته شود. 

  معظم له پیش از ظهر امروز در پایان درس تفسیر قرآن خود که درجمع طلاب و روحانیون درمسجد اعظم برگزار شد با اشاره  به تصمیم تعطیلی روز شنبه حوزه های علمیه از سوی مراجع تقلید اظهارداشتند: مراجع و علما تصمیم گرفتند که دروس حوزه و سطوح عالی برای برگزای مجلس سوگواری برای شیعیان و شهدای پاکستان،افغانستان و بحرین برگزار شود که اصل کار بسیار خوب است.

ایشان با بیان این که سه کار عمده و اساسی از پی گیری این جنایات ضروری است افزودند: گسترش فرهنگ شیعه بدون افراط و تفریط، در کل جهان به خاطر این که دست ما پر است،این ها، اهل‌بیت(ع) قرآن و قرآن را به حرف آوردند.

این مفسر قرآن کریم تصریح کردند: اهل بیت(ع) از ملائکه بالاتر هستند، این ها کارگزاران خدا هستند، ما هر وقت نور می‌خواهیم از شمس می‌گیریم، علی و واولاد علی(ع) از شمس و قمر بالاتر هستند. حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه داد: مسئولین مجمع تقریب مذاهب و دالرالتقریب باید به عنوان دومین کار اساسی جلساتی با علمای سلفی، تکفیری، و القاعده برگزار کرده  و مناظره کنند .
ایشان با بیان این که مساله کشتار شیعیان به دست وهابیت کمتر از مساله هسته ای نیست تاکیدکردند:سیاستمداران باید توجه کنند مساله شیعیان کمتر از انرژی هسته‌ای نیست، روزی نیست که در جای جای ممالک اسلامی کشته نباشد، باید با پیگیری های مفصل سیاستمداران و برگزاری جلسات بین المللی جلوی این کار گرفته شود اگر خدای نکرده این جنگ داخلی باشد، نه داخلی می‌ماند، نه سلفی می‌ماند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 9