سازمان ملل جلوی اقدامات تروریستی در پاکستان را بگیرد

نوری همدانی
حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان،‌ از سازمان ملل و مجامع جهانی خواست با اقدام فوری جلوی این گونه جنایات دردناک را بگیرند.
 حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، کشتار شیعیان پاکستان در حادثه تروریستی کراچی را محکوم کرد.
وی وهابیت تکفیری و تندرو که از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند را عامل این جنایت تروریستی دانست و با ابراز همدردی با خانواده های مصیبت دیده، از دولت این کشور خواست جلوی اقدامات تروریستی را بگیرد.
این مرجع تقلید امت اسلام را بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی دانست و تاکید کرد: متاسفانه جریان سلفی گری و وهابیت امروز به مصیبت و درد اصلی جهان اسلام تبدیل شده اند.
حضرت آیت الله نوری همدانی سکوت سازمان های بین المللی و مجامع جهانی در قبال حوادث سلسه وار تروریستی در پاکستان را سرزنش و محکوم کرد و خواستار رسیدگی فوری و سریع به این جنایات هولناک شد.
این مرجع تقلید همچنین مسلمانان جهان با هر آیین و مذهبی را به حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی فراخواند و تاکید کرد که هیچ مساله ای همچون تفرقه و اختلاف نمی تواند امت اسلام را دچار مشکل کند.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احادیثی، به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تهجد و نماز شب را رمز موفقیت طلاب و روحانیان ارزیابی کرد





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 12