۱۹ اسفند حوزه های علمیه تعطیل است/ اجتماع بزرگ اعتراض آمیز حوزویان در مسجد اعظم قم

 انفجار تروریستی در کراچی پاکستان
در پی کشتار شیعیان مظلوم پاکستان، دروس روز شنبه ۱۹ اسفند حوزه های علمیه تعطیل است و اجتماع اعتراض آمیزی با حضور مراجع تقلید، علما،‌ شخصیت های حوزوی، طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار می شود.
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و فضلا در مسجد اعظم قم برگزار شد،‌ کشتار شیعیان پاکستان در حادثه تروریستی کراچی را محکوم کرد.
این مرجع تقلید سکوت در قبال جنایات سلسله وار تروریستی در کراچی را روا ندانست و گفت: به همین منظور مراجع تقلید با هماهنگی مدیران حوزه های علمیه تصمیم گرفتند که دروس سطوح مختلف حوزه در روز شنبه ۱۹ اسفندماه تعطیل شود.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی از برگزاری اجتماع بزرگ اعتراض آمیز حوزویان در مسجد اعظم خبر داد و بر ضرورت حضور تمامی طلاب و روحانیان در این مراسم تاکید کرد و از رسانه ها به ویژه رسانه ملی نیز خواست که این مراسم را پوشش کامل خبری دهند.
این مرجع تقلید از ناتوانی دولت پاکستان در تامین امنیت شهروندان خود نیز انتقاد کرد و از آنها خواست اگر قادر به تامین امنیت نیستند کنار رفته تا افراد شایسته و نیرومندتر دیگری جایگزین آنها شوند.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین از دولت جمهوری اسلامی خواست مراتب اعتراض خود را به صورت صریح تر به دولتمردان پاکستان اعلام کند.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 8 =