دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان: هدف وهابیت نابودی اسلام اصیل و بنیادهای دینی است

 IMAGE634954770205468750دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان خواستار یک صدایی و وحدت مسلمانان و آزادگان جهان و نیز حامیان واقعی حقوق بشر در محکومیت جنایات ضد بشری وهابیت شد.
 حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: اقدامات تروریستی وهابیون در پاکستان، عراق، بحرین، لبنان، افغانستان، سوریه، مصر و دیگر نقاط دنیا، اقدام فرقه ای و دینی نیست؛ بلکه جنایتی است علیه  بشریت و نوعی نسل کشی محسوب می شود. آنان که دم از حقوق بشر می زدند اکنون در سکوت بسر می برند تا اینها بر این کار خود جری تر شده و در راستای اهداف آنها قدم بر دارند.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: اهل تسنن و تشیع در کشورهای اسلامی، بیش از هزار سال است که در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کنند اما هر جا که وهابیون حاضر می شوند خونریزی و کشتار پدید می آید که این به خاطر روحیه غیر انسانی  و خوی ظالمانه آنها است.

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: اگر وهابیون ذره ای تعصب دینی داشتند در جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه، مسلمان و اهل تسنن غزه را در مقابل  اسرائیل غاصب و جنایتکار تنها نمی گذاردند از همین جا ماهیت وجودی این فرقه و قصد و نیت پلیدشان آشکار می شود که به چه منظور و برای چه قدرت هایی کار می کنند.

اعمال وهابیت نشان نامسلمانی آنها است

وی افزود: بنابراین امروز ضروری است تمامی مسلمانان جهان با وحدت خود به صورت یکصدا در کنار آزادگان جهان و حامیان واقعی حقوق بشر این جنایات وهابیون را محکوم کرده و خواستار توقف این گونه حرکات ضدبشری و نسل کشی در دنیا شوند.

استاد حوزه خراسان ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند«من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم» ( بحار الأنوار، جلد ۷۱، ص ۳۳۹ ، حدیث ۱۲۰) وهابیون در طول ده ها سال  اشغال و کشتار مردم فلسطین، اینها هیچ  قدمی در جهت آزادی این مردم بی دفاع بر نداشتند و یا  در مقابل جنایات دیکتاتورهای تونس، مصر و لیبی نه تنها که هیچ تلاشی نکردند بلکه کمک حال آنها نیز شدند.

وی ابراز داشت: مسلمانان جهان این را فهمیده اند که وهابیت لشکر و عامل غرب و استکبار جهانی است و هدفش نابودی اسلام اصیل و بنیادهای دینی است و نیز به دنبال تفرقه و درگیری میان مسلمانان است تا از این راه به اهداف شوم اربابانش برسد. بنابراین باید هوشیار بوده تا اجازه ورود این قوم جنایت‌طلب در مسائل مسلمانان و کشورهای اسلامی مهیا نشود تا نتوانند به خواسته های خود برسند.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان بیان داشت: جنایات و کشتارهای پاکستان و عراق و غیره قابل طرح در محاکم بین المللی بوده و باید توسط حامیان واقعی حقوق بشر در تمام دنیا پیگیری و محکوم شود و نیز هر گونه تبلیغات رسانه ای این فرقه ضد دینی و بشری در ماهواره ها و غیره ممنوع شود و با روشنگری، ماهیت واقعی و شوم این قوم بر جهانیان آشکار شود تا به انزوا رفته و قدرت تخریب خود را از دست بدهند.

تشکیل نهضت بشر دوستانه علیه جنایات وهابیت

وی خواستار تشکیل یک نهضت بشر دوستانه جهانی علیه وهابیت در سراسر دنیا شد و گفت: این پیام را که وهابیون، مسلمان نیستند و مبانی آنها مغایر اسلام واقعی است را باید در جهان نشر داد تا دامان اسلام عزیز لکه دار نشود و غرب و صهیونیسم نتوانند از فعالیت های ضدبشری این گروه منحرف که دست نشانده خود آنها است به عنوان تبلیغ علیه اسلام بهره ببرند.

حجت الاسلا م مشیری در پایان گفت: تشکیل کمپین امضا علیه جنایات وهابیت، راه‌اندازی سایت ها و گروه‌های وحدت میان اهل تسنن و تشیع، محکوم کردن جنایات این فرقه از سوی اهل سنت به خصوص علمای آنها، معرفی ریشه و سوابق این گروه  و تاریخچه تأسیس وهابیت، برگزاری جلسات نقد و بررسی وهابیت به صورت همگانی همراه با پوشش از طریق ماهواره ها، قطع تبلیغات و برنامه های ضاله آنها و غیره، همگی می تواند در خاموش ساختن این فتنه مؤثر باشد./






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 11