شیخ سلفی در جنوب لبنان شبکه تلویزیونی تاسیس می کند

الاسیر شیخ سلفی
پایگاه اطلاع رسانی العهد لبنان نوشت: الاسیر شیخ سلفی در حال توسعه منطقه نفوذ خود است و قصد دارد یک شبکه تلویزیون خصوصی در جنوب لبنان راه اندازی کند.

به گزارش خبرگزاری رسا،  پایگاه اطلاع رسانی العهد لبنان در خبری با اشاره به طرح الاسیر شیخ سلفی به توسعه منطقه نفوذ خود در منطقه عبرا در شهر صیدا، نوشت: این شیخ سلفی در صدد توسعه منطقه امنیتی خود است و در صدد تاسیس یک شبکه تلویزیونی با هدف ترویج افکار فتنه جویانه خود در لبنان با حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.

این پایگاه اطلاع رسانی به نقل از منابع آگاه در صیدا ادامه داد: الاسیر به این منظور یکی از هواداران خود را مامور گفت وگو با صاحب یکی از مراکز تجاری برای خرید این مرکز و تبدیل آن به یک شبکه تلویزیونی هوادار ترویج افکار و اندیشه های سلفی و فتنه جویانه خود با حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، به خصوص قطر کرده است.

پایگاه العهد تاکید کرد: الاسیر همچنین در صدد توسعه منطقه تحت سیطره خود در اطراف مسجد بلال ببن رباح در منطقه عبرا در شهر صیدا هست واین موضوع را به اطلاع مروان شربل وزیر کشور هم رسانده و در همین راستا اقدام به خرید برخی از منازل مسکونی اطراف و اسکان برخی هواداران خود کرده است.

الاسیر طی یک سال گذشته، تنش های زیادی را در بیروت و صیدا به راه انداخته است که از جمله مسدود کردن اتوبان صیدا به بیروت بود که بیش از یک ماه به طول انجامید؛ وی به فتنه انگیزی و اظهارات ضد مقاومت بویژه حزب الله شهرت دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 4 =