مدیر حوزه های علمیه : متاسفانه حوزه علمیه نتوانسته در بکارگیری از نیروی انسانی خود به خوبی عمل کند.

boshehri_l92_146439  آیت الله حسینی بوشهری؛ مطالبات رهبری را با جدیت پیگیری می کنیم
  مدیر حوزه های علمیه گفت: متاسفانه با توجه به استعدادها و نخبگانی که در حوزه با توانایی های بالقوه وجود دارد، حوزه علمیه نتوانسته در بکارگیری از نیروی انسانی خود به خوبی عمل کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه،آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در همایش گفتمان طلبه عصر انقلاب با بیان اینکه حوزه با جدیت به دنبال احقاق منّویات و مطالبات مقام معظم رهبری می باشد، اظهارداشت: هم‌خوانی حوزه امروز نسبت به نیازهای زمان و نیز لزوم شناسایی و به خدمت گرفتن استعدادهای درخشان حوزه از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب است که بدنه حوزه با جدّیت به دنبال تحقق آن می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع تقلید جزء اولویت‌های کاری مرکز مدیریت است، افزود: در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری جدی هستیم و بر این مساله پافشاری می‌کنیم و از همان روز نخست کمیته‌ای را برای این کار تشکیل دادیم و با برگزاری جلسات منظم هفتگی در پی تحقق مطالبات ایشان هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مطالبت مقام معظم رهبری به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می‌شود و اولویت کاری ما توجه به مطالبات کوتاه مدت است و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل آن را انجام دهیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان این‌که نگاه رهبر معظم انقلاب و مراجع به سمت تحول در حوزه است، بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها تأکید کرد و بیان داشت: همه به این نتیجه رسیده اند که اگر متوقف شویم رقیب ما صحنه را در دست خواهد گرفت؛ از این رو حوزه باید متناسب با زمان گام بردارد.

امام جمعه موقت قم ادامه داد: تشکیل یک حوزه با طلاب نخبه، خلاق و مبتکر در دل این حوزه عام یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که با جدیّت از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه پیگیری و در حال انجام است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 15