آیت‌الله علم‌الهدی: رابطه با آمریکا مشکلی را حل ‌نمی‌کند

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه ادعای برخی نامزدها برای رابطه با آمریکا، مشکلات مردم را حل نمی‌کند، گفت: مطالبه‌ کارآیی مدیریت نباید سبب غفلت مردم از دیگر ارزش‌های دینی شود.

خبرگزاری فارس: ‌رابطه با آمریکا مشکلی را حل ‌نمی‌کند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ  ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه مطهر رضوی با تبریک ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: کارآیی مدیریت به معنای ارتباط با غرب به بهانه برطرف کردن مشکلات اقتصادی نیست و مطالبه کارآیی مدیریت نباید سبب غفلت مردم از دیگر ارزش‌های دینی شود.

وی افزود: بلکه در این زمینه باید ارزش‌هایی چون عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و ولایت‌مداری در صدر اولویت‌ها و ارزش‌های جامعه قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جریان انتخابات باید به دنبال کسی باشیم که مطالبه استکبارستیزی ما را پاسخ دهد، افزود: کوتاه‌آمدن در برابر استکبار و دست از شعار استکبارستیزی برداشتن، نه تنها فشارها و تحریم‌های دشمنان از جمله در بعد اقتصادی را کاهش نمی‌دهد بلکه بر ابعاد آن نیز می‌افزاید.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ تصریح کرد: ۳۴ سال در مقابل استکبار ایستادیم و از ولایت فقیه تبعیت کردیم و اکنون نیز نباید به علت برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی از این مطالبه دست برداریم.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه امروز چون معیشت و زندگی اقتصادی ما در خطر افتاده و فشار دشمنان زندگی ما را به خطر انداخته است، افزود: باید نامزدهایی مسند مدیریتی کشور را برعهده گیرند که توانایی اداره کشور و جامعه را داشته باشند و در کنار وجود روحیه استکبارستیزی،‌ بتواند مسائل را مدیریت و تدبیر کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 9 =