دیدار نامزدهای انتخاباتی با مراجع به معنای تایید آنان نیست

boshehri_l92_146439  مدیر حوزه های علمیه گفت: دیدار نامزدهای انتخاباتی با مراجع و علما صرفاً جهت معرفی برنامه‌های آنان و نیز دریافت توصیه‌ها و منویات بزرگان دین است نه تایید شخص آنان.

 آیت الله حسینی بوشهری :با اشاره به رفت و آمد های متعدد چهره های جدید و باسابقه نظام در عالم سیاست به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و اساتید برجسته حوزه گفت:این دیدار ها صرفاً به منظور معرفی برنامه ها، اهداف و شخصیت خود فرد و دریافت توصیه ها و منّویات بزرگان حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) است و نباید حمل بر تایید شخص کاندیدا شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم در این دیدارها از دغدغه های مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه مطلع می شوند و نسبت به توجه ویژه به آن سفارش می شوند که  بعد از برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری آن را در برنامه های خود بکار ببندند.

آیت الله حسینی بوشهری تهذیب نفس، رعایت اخلاق سیاسی، رسیدگی به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه را مهمترین دغدغه مراجع معظم تقلید و سفارش آن بزرگان به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.

امام جمعه قم بیان داشت: امیدواریم آن چه خیر ایران و امت اسلامی است در انتخابات رقم بخورد و فردی واجد خصوصیات مد نظر رهبری و مراجع عظام تقلید به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = 14