تعیین جناح برنده و بازنده پس از انتخابات یک انحراف است

IMAGE634305446824531250حجت الاسلام نصیرایی، تعیین جناح برنده و بازنده در انتخابات را یک انحراف دانست و تأکید کرد: مبنا و ملاک ما اسلام است و چون ولی فقیه را زبان گویای اسلام ناب می دانیم در حضور اجتماعی سیاسی و اظهار نظرهای خود نیز باید بر همین مبنا عمل کنیم.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: تردیدی نیست که با مشارکت ۷۲ درصدی مردم، حماسه سیاسی محقق شده و تیر دشمنان که مدام در پی جداکردن مردم از نظام هستند، به سنگ خورده به گونه ای که اکنون سردرگم مانده و نمی توانند شرایط ایران را تحلیل کنند.

وی افزود: زیباترین تعبیر برای برکات انتخابات امسال، این سخن رهبر معظم انقلاب است که فرمودند «باطل السحر بافته های دشمن و حسودان بود».

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان در مورد ادعاهای دوگانه برخی شخصیت ها نسبت به سلامت انتخابات امسال و تقلب در انتخابات۸۸، اظهار داشت: ادعاهای سال۸۸ ظلم به نظام و بی اعتنایی به قانون بود و امسال در حالی از فرآیند انتخابات دفاع می کنند که  از سال ۸۸ تاکنون در ضوابط قانونی و شورای نگهبان هیچ تغییری ایجاد نشده است.

نظام اسلامی اهل دروغ و خیانت نیست

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: اگر بنا بود نظام، اهل دست بردن در آرای مردم باشد، جابه‌جایی تنها چندهزار رأی، کار سختی نبود. رأی، رأی مردم است که سال ۸۸، اقای احمدی نژاد را انتخاب کردند و همین مردم متدین و انقلابی امروز به آقای روحانی رأی داده اند.

وی تأکید کرد: نظام اسلامی اهل دروغ، خیانت و تقلب نیست و کسانی که این تهمت را به نظام نسبت دادند در مقابل امام و شهدا و وجدان خود شرمنده اند و پاسخی ندارند.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با بیان این که از رییس جمهور منتخب انتظار می رود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و شعارهای خود را عملی کند، گفت: همه ما نیز وظیفه داریم در حل مشکلات و تحقق حماسه اقتصادی دولت آینده را یاری کنیم.

حجت الاسلام نصیرایی در خصوص شبهه پیروزی گفتمان سازش بر مقاومت، یادآور شد: شعار دولت جدید، اعتدال است و مردم به میانه روی آن رأی داده اند. طبعا در ادامه مسیر هم انتظار می رود همین رویه طی شود. آقای روحانی نیز بر خلاف برخی که ایشان را اصلاح طلب می دانند، خود را فردی اعتدال گرا می داند.

وی افزود: از سوی دیگر، مبنا و ملاک ما اسلام است و چون ولی فقیه را زبان گویای اسلام ناب می دانیم در حضور اجتماعی سیاسی و اظهار نظرهای خود نیز باید بر همین مبنا عمل کنیم.

اختلاف، سبب از دست دادن فرصت ها می شود

وی در مورد ادعای شکست اصولگرایان، تعیین جناح برنده و بازنده در انتخابات را یک انحراف دانست و ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پیروز حقیقی انتخابات، ملت و نظام اسلامی است. یک نیروی ارزشی واقعی، هرگز دچار یأس و نومیدی نمی شود زیرا بر اساس تکلیف خود عمل و وظیفه شرعی خود عمل کرده و عمل به تکلیف هم عین پیروزی است.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با بیان این که اختلاف، سبب از دست دادن فرصت ها می شود، خاطرنشان کرد: رقابت تا روز انتخابات بود و بعد از آن همه وظیفه دارند در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب باشند.

وی در مورد جشن های خیابانی و اعمال ناشایست به بهانه جشن پیروزی در شهرهای مختلف کشور، تصریح کرد: در کشور، قانون فصل الخطاب است و همه باید بدان احترام بگذارند؛ شادی برای خلق این حماسه بزرگ خوب است اما به شرطی که همراه با اعمال خلاف قانون و زمینه سازی برای سوء استفاده دشمن نباشد






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 1 =