شیعه‌کشی وهابیون در مسیر براندازی گفتمان مهدویت / جریان تحجر مروج افسانه حضور امام زمان(عج) در مثلث برمودا

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ با بیان اینکه دکترین سیاسی باید به دنبال توسعه مدیریت الهی باشند، ‌گفت: عقاید سخیف تکفیری وهابیون نظیر شیعه‌کشی حرکتی در مسیر براندازی گفتمان مهدویت است.

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ دقایقی پیش در مراسم اختتامیه فعالیت‌های دهه مهدویت در محل تالار نور اظهار کرد:‌ عاشقان و دلدادگان ساحت مقدس امام زمان (عج) بدانند که هر حرکت و کار آنان برای حضرت نشانه نگاه امام عصر(عج) به آنان بوده و اگر ایشان نیم‌نگاهی به آنان نداشتند چنان حرکت عاشقانه‌ای با آن اخلاص از عاشقان نیمه شعبان صادر نمی‌شد.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ در دوران رژیم طاغوت مسئله فعالیت‌های نیمه شعبان توسط ساواک به شدت تعقیب و محدود می‌شد. چرا که فعالیت‌های نیمه شعبان سبب اوج‌گیری انقلاب و اسلام میان عاشقان نظام اسلامی و منتظران ظهور بود.

*ما عامل ظهور امام عصر (عج) هستم نه عامل غیبت

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ با بیان این که شعار «گامی به سوی ظهور» درباره انتظار باید معنا شود، خاطرنشان کرد:‌ امروز از نظر توجه به شخص امام زمان (عج) و شعائر ایشان مشکلی نداریم و مسئله مهم گفتمان امام زمان (عج) است.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ داد:‌ شعار گامی به سوی ظهور باید به طور دقیق معنا شود، اینکه ما باید گامی برای ظهور برداریم و یا در جریان طبیعت و چرخه انتظار این گام برداشته می‌شود و یا اینکه حضرت خودشان به سوی ظهور گام بردارند؛‌ باید بدانیم عامل ظهور ما هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری وعضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ یادآور شد: شیعیان امروز به مراتب وفادارتر از شیعیان زمان دیگر ائمه هستند. امروز عشق و دلدادگی نسبت به ائمه بیشتر از زمانی است که شیعیان امام خود را لمس و حضور آنان را شاهد بوده‌اند؛ ما عامل و علت غیبت نیستیم و هیچیک از نسل‌های گذشته نیز عامل غیبت نبوده‌اند بلکه شیعیان و منتظران حقیقی امام زمان (عج) عامل ظهور هستند.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ : باید بدانید که تا زمانی که زمینه ظهور توسط ما فراهم نشود غیبت ایشان ادامه دارد و این نشان از وظیفه خطیر منتظران در عصر ظهور است؛ نه تنها باید جامعه تشیع را آماده ظهور امام زمان (عج) کرد بلکه امروز باید دنیا را برای رسیدن به مدیریتی آسمانی و الهی به دست امام زمان (عج) آماده کنیم.

*دکترین سیاسی به دنبال توسعه مدیریت الهی و مظهر الهی در جهان باشد

امام جمعه مشهد مقدس و عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ با تأکید بر اینکه دکترین سیاسی از مدیریت سلطه‌ و استکبار در مردم نا امید و مأیوس شده‌اند، اظهار کرد:‌ زمانی بشر معتقد بود که مدیریت به دست قدرت و زور باشد تا بدینوسیله هرج و مرج در جامعه برطرف شده و نظم و انضباط به واسطه زور حاکم باشد؛ پس از مدتی فهمیدند نتیجه اینگونه مدیریت چیزی جز سلطه، ستمگری، استثمار و استخدام افرادی در خط مطامع انسانی و مادی آنان نیست.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ: پس از آن به این نتیجه رسیدم که جامعه به دست خود مردم مدیریت شود، ۳۰۰ سال در اندیشه سیاسی این مسئله حاکم بود که مردم خودشان خود را اداره کنند. اما امروز نیز شاهد آن هستیم که دکترین سیاسی از اینگونه مدیریت نیز نا امید شده چرا که در این مسئله نیز مطامع فردی جایگاه ویژه‌ای دارد.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ  با اذعان این مطلب که باید دکترین سیاسی توسعه مدیریت الهی و مظهر خدا را در جهان توسعه دهند، گفت:‌ مردم باید به این باور برسند که خدا و مظهر خدا جامعه را مدیریت می‌کند و امروز باید این گفتمان توسعه پیدا کند.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ  خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم مدیریت الهی و مظهر خدا را در جهان پیاده کنیم، کار ساده‌ای نیست و باید گامی به سوی ظهور همراه با دفاع و تحمل شرایط سخت باشد. در این راه ممکن است جنگ کنیم بخواهیم دفاع کنیم جان بدهیم و حتی جوانان و کودکان خود را از دست دهیم.

*عقاید سخیف تکفیری چون شیعه‌کشی وهابیون در مسیر براندازی گفتمان مهدویت است

عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ  با تأکید بر اینکه امروز شیعه‌ستیزی در جهان به ویژه کشورهای عربی و جمهوری اسلامی ایران نتیجه توسعه گفتمان مهدویت است، تصریح کرد: یکی از نمونه‌ها در قسمت الزهرای سوریه بوده که وهابیون ۱۵۰ جوان شیعه را در مقابل خانواده‌های آنان سر بریدند و همچنین دختران ۱۴ ساله شیعه را به عنوان کنیز و غنیمت جنگی تقسیم کرده و در خیابان‌های شهر چرخاندند.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ: اگرچه بچه‌های حزب‌الله لبنان این قسمت را نجات داده اما باید بدانیم وهابی، القاعده و طالبان گروه دست‌ساز آمریکا هستند.

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ تأکید کرد:‌به واسطه عقاید سخیف تکفیری،‌ امریکا و استکبار جریانی از درون اسلام را تربیت کرده و به جان شیعه انداختند تا جایی که امروز شاهد شیعه‌کشی در حد فاحش در این جریان خشونت‌بار و فوق‌العاده وقیح هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ گفت:‌ باید بدانیم شیعه‌کشی و شیعه‌ستیزی وهابیون به دلیل توسعه گفتمان مهدویت بوده و آنان به دنبال براندازی این گفتمان هستند.

امام جمعه مشهد مقدس و عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ  اذعان کرد: امروز باید گفتمان مهدویت را توسعه دهیم و در مسیر فراهم کردن مقدمات ظهور از هیچ تلاشی دریغ نکنیم؛‌ یکی از مسائلی که ما را خرسند می‌کند این است که دشمن به واسطه توسعه گفتمان مهدویت نمی‌تواند ما را اعدام فکری کند و رو به اعدام فیزیکی و کشتار شیعه دست برداشته است.

*افکار متحجرانه به دنبال ترویج امام زمان افسانه‌ای در مثلث برمودا هستند

عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ  با ابراز نارضایتی از اینکه امروز افکار متحجرانه نسبت به امام زمان(عج) سبب فاصله‌گیری از اصل گفتمان مهدویت شده، اظهار کرد:‌مسائلی چون حضور امام زمان(عج) در مثلث برمودا مسئله‌ای خرافی و افسانه‌ای بوده که امروز استکبار نیز از این مسئله سوءاستفاده می‌کند.

به گفته عضو هیئات امناء اتاق فکرتبلیغ عضو مجلس خبرگان رهبری امام زمان افسانه‌ای و خرافی در مثلث برمودا ناشی از افکار متحجرانه جریان تحجر است و منتظران واقعی حضرت باید در مقام منتظر واقعی و سرباز ولایت مدیریت الهی و گفتمان مهدویت را در حد جهانی توسعه دهند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 15