آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی: دولت یازدهم فضای سیاسی اجتماعی را تلطیف کند

  rohani_ardabili_ll_159454حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به شرایط سیاسی کشور، ابراز امیدواری کردند که با روی کار آمدن دولت یازدهم، فضای سیاسی- اجتماعی کشور تلطیف و تلخی ها و خسارت هایی که احیانا پیش آمده است، جبران شود. این مرجع تقلید ، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی با تبریک به رییس جمهور منتخب و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گفت: انتخابات موفق اخیر ریاست جمهوریU همگان اعم از دوست و دشمن را متحیر و شرایط بسیار خوبی را برای کشور در عرصه های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

ایشان با بیان این که امروز مردم خوشحال و امیدوار هستند، افزود: مناسب استU رییس جمهور منتخب قبل از شروع به کار دولت یازدهم، گزارشی از وضعیت کنونی کشور در بخش های مختلف به مردم ارائه دهد و بعد در فواصل زمانی مناسب، عملکرد دولت یازدهم به اطلاع مردم برسد.

این مرجع تقلید با اشاره به شرایط سیاسی کشور، ابراز امیدواری کردند؛ فضای سیاسی- اجتماعی کشور با روی کار آمدن دولت یازدهم تلطیف و تلخی ها و خسارت هایی که احیانا پیش آمده است، جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز در در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه های خود، گفت: امیدواریم دولت یازدهم بتواند با برقراری ارتباط موثر با حوزه و مراجع معظم تقلید و علما، مشکلات داخلی و خارجی کشور را کاهش و حل و فصل نماید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 10