ضرورت تأسیس یک میلیون متر مکعب فضای اقامتی ارزان در منطقه ثامن مشهد

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجاس شورای اسلامی، عضو اتاق فکر تبلیغ

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجاس شورای اسلامی، عضو اتاق فکر تبلیغ

عضو اتاق فکرتبلیغ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیاز به تأسیس یک میلیون متر مکعب فضای اقامتی ارزان در منطقه ثامن است.

 حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی عضو اتاق فکرتبلیغ  ظهر امروز در نشستی با هدف آشنایی و ارتباط با اعضای جدید شورای شهر مشهد در حسینیه حجت‌المهدی این شهر اظهار کرد: شورای شهر باید به دنبال خلق فرصت‌های جدید شهری و شناسایی مزیت‌ها و ظرفیت‌های مشهد باشد و اگر غیر از این باشد شورا دچار روزمرگی می‌شود.

عضو اتاق فکرتبلیغ  افزود: مأموریت شهر مشهد را نه مسئولان و نه حتی قانون اساسی تعیین می‌کند؛ بلکه این مأموریت در پایتخت معنوی به واسطه مضجع شریف رضوی تعیین شده است و آن پذیرایی کریمانه از زائران این حضرت است.

عضو اتاق فکرتبلیغ  ادامه داد: اگر قرار باشد برای شهر مشهد برچسبی زده شود چه در سطح تشیع، چه در سطح جهان اسلام بنده برچسب تحول‌آفرین را انتخاب کرده‌ام؛ مشهد قطب تحول‌آفرینی است، چراکه هرکسی که به این شهر وارد می‌شود باید شاهد تحولی عظیم در بینش و رفتار خود باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عضو اتاق فکرتبلیغ  با تأکید بر اینکه شورای چهارم به مسئله تحول‌آفرینی در مشهد توجه ویژه کند، اذعان کرد: اگر شما به عنوان شورای شهر بهترین رشد اقتصادی و رفاهی را برای شهروندان ایجاد کنید، اما در تحول‌آفرینی موفق عمل نکنید، ضرر کرده‌اید.

عضو اتاق فکرتبلیغ  اظهار کرد : یکی از اساسی‌ترین مسائل در پذیرایی کریمانه از مسافران رضوی اسکان زائر است، ۵۰ درصد هزینه‌های زائر متعلق به اسکان آنان بوده و در گزارش‌های میدانی مهم‌ترین مانع برای آمدن زائر بحث اسکان است.

عضو اتاق فکرتبلیغ  ادامه داد: امروزه یکی از فرصت‌های طلایی و تکرارنشدنی زمین‌های اطراف حرم است که قسمتی از این فرصت طلایی توسط شورای شهر سوم از دست رفته است. بنده ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در شورای سوم باید بگویم که نواقصی هم وجود دارد.

عضو اتاق فکرتبلیغ  گفت: من از اعضای شورای سوم دو تقاضا داشتم که یک ماکتی از نمای ۱۰سال آینده در اختیار بنده قرار دهند تا اگر در ۱۰ سال آینده متوجه بروز مشکلات در انجام پروژه شدیم، بتوانیم میزان هزینه‌های انجام شده را بسنجیم.

عضو اتاق فکرتبلیغ  ابراز کرد: در حال حاضر نیاز به تأسیس یک میلیون متر مکعب فضای اقامتی ارزان در منطقه ثامن است.

به گفته عضو اتاق فکرتبلیغ  نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی؛ با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری برای احداث یک میلیون و ۳۰ هزار تخت برای زائران کم درآمد و با توجه به ساخت این مراکز، تنها پاسخگوی ۱۰ درصد از زائرین کم‌درآمد هستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 15