هنجارشکنان و بی‌عفت‌ها تندرو هستند نه آمران به معروف و ناهیان از منکر

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: برخی آمران به معروف و ناهیان از منکر را افراطی می‌نامند، اما مسئله این است که آمران به معروف و ناهیان از منکر افراطی هستند یا آن عده‌ای که در کوچه و خیابان بی‌عفتی کرده و گناه و هنجارشکنی می‌کنند؟

 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی  عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی در جمع زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی اظهار کرد: مردم باید حواس خود را جمع کنند که این گیرودارهای سیاسی و تحولات سیاسی ایمان آنان را سست و متزلزل نکند.

عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ افزود: نخستین تأثیر تحولات سیاسی بر جامعه دینی ایجاد نوسان بر روی صفوف دینی و مذهبی مردم است.

آیت‌الله علم‌الهدی عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ  با تأکید بر اینکه با بالا و پایین‌شدن قدرت جریان‌های سیاسی نباید دین و اراده دینی مردم عوض شود، اضافه کرد: مردم تحت هیچ شرایطی نباید در حمایت از ولی‌فقیه خود سستی بورزند و در زمان بالا و پایین شدن جریان‌های سیاسی نباید ارزش‌های مردم از بین برود.

عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ  و خطیب نماز جمعه مشهد مقدس خطاب به مردم تصریح کرد: حواستان جمع باشد که نکند این بالا و پایین رفتن قدرت‌های سیاسی ایمان و دین شما را به بازی گرفته و ملاک و معیار زندگی شما را عوض کند.

عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ  با اشاره به اینکه برخی ناهیان از منکر و آمران به معروف را افراط‌گرا و تندور می‌نامند، ابراز داشت: برخی آمران به معروف و ناهیان از منکر را افراطی می‌نامند، اما مسئله این است که آمران به معروف و ناهیان از منکر افراطی هستند یا آن عده‌ای که در کوچه و خیابان بی‌عفتی کرده و گناه و ناهنجاری می‌کنند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ  در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) تأکید کرد: حضرت خدیجه(س) نمونه بارز مقاومت در اقتصاد بود و مدیریت اقتصادی وی در سه سال شعب ابی طالب نشان‌دهنده این است که ایشان خود با عنوان نهاد اقتصاد مقاومتی مطرح هستند.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + 2 =