تحریم‌ها نشان‌دهنده انزوای غرب در برابر استقلال‌ ملت ایران است

حجت الاسلام مظفر تاجی امام جمعه چناران ، عضو اتاق فکر تبلیغ

حجت الاسلام مظفر تاجی امام جمعه چناران ، عضو اتاق فکر تبلیغتت

امام جمعه شهرستان عضواتاق فکرتبلیغ چناران گفت: تحریم‌ها نشان‌دهنده انزوای غرب در برابر استقلال‌ و آزادی ملت ایران است.

 حجت‌الاسلام مظفر تاجی عضواتاق فکرتبلیغ ظهر امروز در خطبه‌های این هفته جمعه چناران اظهار داشت: از سیاست‌های سازش‌کارانه با آمریکا سرنوشت(مرسی) در مصر است که با این همه خوش خدمتی‌ها غرب باز هم او را تحمل نکرد، چون مرسی با نااسلام روی کار آمده بود و منتخب مردم و جریان اخوان‌المسلمین بود و همین هم برای آمریکا قابل تحمل نبود.

عضواتاق فکرتبلیغ با اشاره به اعمال تحریم‌های شدید علیه ایران با هدف زهر چشم نشان دادن به رئیس‌جمهور منتخب مردم از سوی غرب خاطر نشان کرد: تا زمانی که ایران اسلامی و نظام حاکم بر آن جمهوری اسلامی باشد و مردم ایران طالب استقلال و آزادی هستند غرب و استکبار جهانی هرگز حق ایران را به رسمیت نخواهند شناخت.

خطیب جمعه شهرستان چناران و عضواتاق فکرتبلیغ اذعان داشت: بنابراین بهتر است کمربندها را محکم ببندیم و با توجه به اقتصاد مقاومتی و توجه جدی به جهاد اقتصادی و با حمایت از تولید ملی راه دستیابی به پیشرفت‌ها را سریع‌تر دنبال کنیم.

امام جمعه چناران  وعضواتاق فکرتبلیغ با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) تصریح کرد: خدیجه(س) در ابعاد گوناگون انسانی با شخصیت والا و ارزشمند است، وی از چنان شخصیت ممتازی برخوردار بود که پیامبر اسلام او را به همسری پذیرفت، و پس از رحلت او نیز همواره یادش را در خاطره داشتند و از وی به تجلیل یاد می‌کردند.

عضواتاق فکرتبلیغ افزود: عفت، دور اندیشی، نیکوکاری، شکیبائی، صاحب اندیشه و یار و مددکار پیامبر اسلام برخی از ویژگی‌های این بانوی فداکار است.

عضواتاق فکرتبلیغ یاد آور شد: روزه یکی از دستورات خداوند به انسان‌ها است تا  در سایه آن انسان بتواند از هر گونه فساد و بیماری مصون بماند و با رهانیدن خود از دام‌های شیطان خود را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد، روزه کلاس تقوی و تمرینی برای با تقوایی است.

عضواتاق فکرتبلیغ اضافه کرد: حکمت روزه‌داری، تکامل جسم و جان است و به همین دلیل گفته‌اند که عقل سالم در بدن سالم است؛ به اذعان همه دانشمندان اسلامی و غیر اسلامی روزه در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر است و از این جهت است که پیامبر(ص) فرمودند که روزه بگیرید تا سالم بمانید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 9