نمایشگاه قرآن و عترت فقط یک ویترین نیست

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجاس شورای اسلامی، عضو اتاق فکر تبلیغ

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجاس شورای اسلامی، عضو اتاق فکر تبلیغ

عضو اتاق فکرتبلیغ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  گفت: به عقیده بنده برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان یک ضرورت به شمار می‌رود و این کار یک اقدام فانتزی و ویترینی نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی  عضو اتاق فکرتبلیغ در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: به عقیده بنده برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان یک ضرورت به شمار می‌رود و این کار یک اقدام فانتزی و ویترینی نیست.

عضو اتاق فکرتبلیغ  افزود: اصراری که همیشه به مسئولان نمایشگاه قرآن و عترت داشته‌ام این است که به این نمایشگاه به چشم یک فعالیت اداری نگاه نکنند؛ زیرا این یک فعالیت کاملا ضروری است و هرچه قدر بتوانیم این امر را غنی‌تر کنیم تاثیر بیشتری دارد.

عضو اتاق فکرتبلیغ  افزود: معتقدم که این نمایشگاه هرساله بهتر و موفق‌تر نسبت به سال گذشته انجام می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  و عضو اتاق فکرتبلیغ اظهار داشت: وقتی فعالیتی رو به رشد و توسعه انجام می‌شود در این صورت متوجه می‌شویم که حتما در این زمینه فکر و رایزنی‌هایی با متخصصان امر انجام می‌شود و بنابر این تردید ندارم که مشورت زیادی در این راستا انجام شده است.

عضو اتاق فکرتبلیغ اظهار داشت: اگر نسبت به برگزاری جشنواره ایراداتی نیز وجود دارد حتما تذکر می‌دهم تا برای سال‌های آینده شرایط بهتری را شاهد باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 1 =