حمایت ویژه دستگاه قضا از آمران به معروف/ کمرنگ‌شدن امر به معروف گسترش فساد را در پی دارد

13920211000410_PhotoAمعاون اول قوه قضائیه با تاکید بر حمایت ویژه دستگاه قضایی از آمران به معروف، گفت: کمرنگ‌شدن امر به معروف و نهی از منکر سبب گسترش کژی‌ها و فساد در جامعه می‌شود.

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر نگاه دستگاه قضایی بر امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی، دینی و انقلابی یکایک افراد جامعه است.

وی افزود: فرهنگ دینی و انقلابی ما، اصل امر به معروف و نهی از منکر را به ما می‌آموزد و ما باید از این اصل مهم درس‌های عملی در زندگی بگیریم.

رئیسی با اشاره به حادثه اخیر اهانت به خانم آمر به معروف در تهران، تصریح کرد: همه دستگاه‌های کشور به طور جدی از آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع می‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: امروز همه دستگاه‌ها و به‌ویژه دستگاه قضایی حمایت خود را از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کمرنگ‌شدن امر به معروف و نهی از منکر سبب گسترش کژی‌ها و فساد در جامعه می‌شود، اذعان کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از همین حیث در جامعه اسلامی تجلی پیدا می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر بدانند دستگاه قضایی همواره حامی آنان است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 5 =