دشمنان زورشان به ایران نمی رسد/ توسل دشمنان به فتنه انگیزی/پشت اتفاقات اخیر مشهد افراد عاقل هستند

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

دنیای کفر به جایی رسیده که می داند با زور به اهداف خود نمی رسد.

دولت ها بدانند که حکومت و مدیریت کردن در کشور علی شناس کار آسانی نیست و نیاز به تلاش فراوانی دارد. این طور نیست که یک سری افراد میدان سیاست را به میدان رقابت بر سر مقام و قدرت تبدیل کنند.

خطبه های نماز جمعه ، رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی

آیت الله علم الهدی، در خطبه های سیاسی، عبادی این هفته نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، با اشاره به هفته اکرام، افزود: مردم باید نسبت به اکرام نیازمندان توجه ویژه ای داشته باشند. 

مردم سرپرستی ایتام را برعهده بگیرند

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ اظهار کرد: تشکیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) بستری آماده و مجهز است تا افراد سرپرستی بچه های یتیم که از دوران کودکی طعم پدر و مادر را نچشیده¬اند، برعهده بگیرند.

وی افزود: برخی افراد تنها به یک انفاق جزئی به برخی خانواده¬های مستضعف و نیازمند اکتفا می کنند در صورتی با چنین اکرام و انفاق هایی نمی توانیم راه امام مجتبی(ع) را ادامه بدیم.

خطیب جمعه مشهد تاکیدکرد: امیدواریم این برنامه در هفته اکرام ایتام که از روز گذشته آغاز شده است، با استقبال خوب مردم مواجه شود.

 

صبر عقلانی در برخورد با جریانات، نماد امام حسن(ع)

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: آن چیزی که می توان به عنوان نماد امام حسن مجتبی(ع) یاد کرد، صبر عقلانی در برخورد با جریانات و اتفاقات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در شرایط کنونی توجه به سیره سیاسی و اندیشه های امام حسن مجتبی(ع) اهمیت خاص و قابل توجه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها راه دشمن برای رسیدن به اهداف خود، فتنه گری است.

 

دشمنان زورشان به ایران نمی رسد/ توسل دشمنان به فتنه انگیزی

آیت الله علم الهدی با بیان این که ما شیعیان باید در همه ی امور دنباله رو اهل بیت (ع) باشیم و مسیر آنان را بپیماییم، تصریح کرد: امروز، روز فتنه است و دشمنان به جایی رسیده اند که دیگر زورشان به ملت ایران نمی رسد؛ دنیای کفر به جایی رسیده که می داند با زور به اهداف خود نمی رسد.

وی خاطرنشان کرد: این گروه های وهابی و تکفیری به دنبال مکانی برای از هم نپاشیدن گروه شان هستند تا بتوانند به شیعه کشی خود ادامه دهند و در حال حاضر هم جایی بهتر از ایران برای آنان و کشور ظالم آمریکا وجود ندارد.

 

وهابی ها و تکفیری ها در سوریه شکست خوردند

امام جمعه مشهد تاکید کرد: وهابی ها و تکفیری ها گروهی از افراد را برای شیعه کشی جمع کردند و به سوریه فرستادند اما در کشور سوریه شکست خوردند و از آنجا بیرونشان کردند.

آیت الله علم الهدی با بیان این که آمریکای جنایت کار جرات حمله نظامی به ایران را ندارد، افزود: آمریکا تنها در کنار می ایستد و هیچ کاری انجام نمی دهد و تنها همچون سگی پارس می کند و از طرفی آمریکای ظالم ابتدا مسلمان ها را به جان یکدیگر می اندازد و سپس برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کند.

 

پشت اتفاقات اخیر مشهد افراد عاقل هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اتفاقات اخیر مشهد در راستای تفرقه بین شیعه و سنی، گفت: یک دیوانه از چابهار به یک هیئت وارد شد و شروع به توهین به مذاهب دیگر کرد اما پشت سر این دیوانه قطعا چند عاقل وجود دارد که نیروهای امنیتی به دنبال آنها هستند.

وی با بیان این که یکی از ابزارهای دشمن، ایجاد تفرقه میان مذاهب است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری اهانت به دیگر مذاهب را حرام می دانند در صورتی که برخی افراد هستند که این کار را بدون هیچ ترسی انجام می دهند.

 

هشدار امام جمعه مشهد به دولت جدید

امام جمعه مشهد با اشاره به این که در حال نزدیک به شب های قدر هستیم، اظهار کرد: دولت ها بدانند که حکومت و مدیریت کردن در کشور علی شناس کار آسانی نیست و نیاز به تلاش فراوانی دارد.

آیت الله علم الهدی افزود: این طور نیست که یک سری افراد میدان سیاست را به میدان رقابت بر سر مقام و قدرت تبدیل کنند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ ادامه داد: مردمی که در خط علی شناسی شهید و جانباز داده اند از رئیس جمهوری که با رای ملت انتخاب می شود، انتظار برقراری عدل علی(ع) در جامعه را دارند.

 

تفکیک جنسیتی دانشگاه، اقدام ارزشمند وزیر علوم

وی خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم یک وزیر با غیرت روی کار آمد و وزارت علوم را بدست گرفت و آرزوی جامعه دینی که تفکیک جنسیتی بود را جامه عمل پوشاند و زنگش را به صدا در آورد و این یکی از نقطه های قوت دولت های نهم و دهم است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان این که همه ی آمارها به جای خود تصریح کرد: مردم ما رشد کرده اند و خوب و بد را از هم تشخیص می دهند و در مقابل آمارهایی که نیاز به تحلیل دارند آن مقدار که احساس می کنند به آمارها اعتماد نمی کنند.

 

گله مندی از دولت احمدی نژاد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم از دو دولت گذشته گلایه مند هستند، خاطر نشان کرد: اما دولت های نهم و دهم نقات ضعفی هم داشته اند ؛ همچون قانون عفاف و حجاب که در سال ۸۵ در شورای انقلاب فرهنگی تصویب شد و ۸ سال می گذرد اما هنوز اجرایی نشده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 14