ناآرامی در منطقه آرامش بخش صهیونیست‌هاست

  1_L_134212حضرت آیت‌الله سبحانی گفتند: خونریزی‌های امروز در منطقه خاورمیانه دسیسه کشورهای خارجی برای آرامش رژیم غاصب صهیونیستی است. این مرجع تقلید، امروز در ادامه سلسله مباحث تفسیری خود در مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) قم با اشاره به ضرورت ایجاد آرامش در جهان اسلام، تصریح کردند: اگر مسلمانان از آموزه‌های قرآن استفاده  می‌کردند،  شاهد این همه جنگ افروزی نبودیم.

ایشان ادامه دادند: در سوریه و مصر این مسلمانان هستند که از هر دو طرف کشته می‌شوند و وظیفه کشورهای اسلامی این است که با برقراری آرامش، ظالم را مجازات کنند، نه این که به آنجا سلاح ارسال نمایند.

حضرت آیت‌الله سبحانی با اشاره به عقاید انحرافی وهابیون، خاطرنشان کردند: امروز وهابیون نام خود را به سلفی تغییر داده‌اند، ولی هر دوی آنها مانند دو روی یک سکه هستند.

معظم‌له یادآور شدند: دشمن، افرادی را فریب می‌دهد و با وعده‌های دروغین که به بهشت می‌روید، آنها را به جان مسلمانان می‌اندازد تا در مساجد بمب‌گذاری کنند.

ایشان به یکی از انحرافات عقایدی وهابیون اشاره کرده و گفتند: آنها می‌گویند به غیر خدا نباید قسم خورد و این کار شرک است؛ در حالی‌که خداوند در قرآن در ۳۹ مورد به غیر خودش قسم خورده است!!

حضرت آیت الله سبحانی افزودند: به وهابیون می‌گوییم حرف شما درست است یا حرف قرآن؟! اگر حرف شما درست باشد العیاذ بالله خدا اعظم المشرکین است.

معظم‌له در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفسیر آیات یک تا پنج سوره یاسین، گفتند: خداوند در عین قدرت، رحمت هم دارد و رحمتش برای مومنان و قدرت و عزتش مخصوص کفار است.

ایشان تاکید کردند: راه صحیح شناخت قرآن این است که ببینیم خداوند چگونه قرآن را در آیات مختلف معرفی کرده است نه اینکه آثار مستشرقان آمریکایی را مطالعه کنیم






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 8