دغدغه‌های مشهد با وزرای پیشنهادی دولت در میان گذاشته شد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی دولت یازدهم دیدار و گفت‌وگو کرده و مشکلات مشهد و دغدغه‌های خودمان را نیز با آ‌ن‌ها در میان گذاشتیم.

خبرگزاری فارس: دغدغه‌های مشهد با وزرای پیشنهادی دولت در میان گذاشته شد

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حال و هوای این روزهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی روزهای گذشته نمایندگان مردم مشهد با وزرای پیشنهادی دولت یازدهم جلساتی را برگزار کرده و دغدغه‌های خود را نسبت به حل مشکلات پایتخت معنوی ایران مطرح کردند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ ادامه داد: در جلسه‌ با چند وزیر پیشنهادی، دغدغه‌هایی را که درباره مشهد داشتیم، بیان کردیم که موضوع زیارت یکی از آن‌ها بود.

تاکید بر استمرار موضوع زیارت در دولت یازدهم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: به موضوع زیارت نباید به‌صورت مقطعی پرداخت و باید این مسئله از دغدغه‌های جدی دولت آینده باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی، ورزشی و جوانان از دیگر مسائلی بود که با وزرا درباره آن‌ها گفت‌وگو داشتیم و مشکلات مشهد را مطرح کردیم.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ بیان مشکلات آب شرب مشهد و سد دوستی با وزیر مربوطه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره مشهد رایزنی‌ها و جلساتی نیز با وزیر پیشنهادی نیرو داشتیم و نگرانی‌های موجود در زمینه تامین آب مشهد را با وی در میان گذاشتیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب مشهد و سد دوستی از جمله مسائل و مشکلاتی است که در گفت‌وگو با وزیران پیشنهادی دولت جدید مطرح شد؛ ضمن این‌که درباره مباحث بین‌المللی مشهد نیز جلساتی با وزیر پیشنهادی امور خارجه برگزار کردیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امیدواریم در اوایل آغاز به کار رسمی دولت جدید، تصمیمات کاربردی و راهبردی در این زمینه گرفته شود.

پیگیری ویژه بعد از انتخاب نهایی وزیران

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌‌های اصلی در مورد مشهد را به بعد از انتخاب اعضای کابینه موکول کردیم؛ ضمن اینکه فهرست بلندبالایی را از مشکلات پیش‌روی مشهد برای بررسی و تعامل با هیئت وزیران آماده کرده‌ایم.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان این‌که مشکلات زیادی در سطح مشهد وجود دارد، تصریح کرد: کار و اشتغال از جمله مشکلاتی است که باید به آن توجه ویژه شود.

پژمانفر تصریح کرد: همچنین در دولت جدید باید به اعتبارات استان خراسان رضوی توجه و تصمیماتی پذیرفتنی گرفته شود.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ در ادامه تاکید کرد: زائران زیادی در طول سال به مشهد سفر می‌کنند و باید به جایگاه آن‌ها توجه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای این‌که زائران از زیارتی خوب و معنوی بهره ببرند باید زیرساخت‌های مناسب فراهم و عملیاتی شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 11