عامل اصلی اتفاقات امروز مصر وهابیت و سلفی ها هستند/مدیریت این کشور صرفا در مدیریت آب و نان خلاصه نمی‌شود.

وزرایی که دیروز رای اعتماد گرفتند و دولت تشکیل شد باید بدانند که این کشور قبه‌الاسلام است و مدیریت این کشور صرفا در مدیریت آب و نان خلاصه نمی‌شود، در این کشور باید اسلام مدیریت شود و اسلام پابرجا باشد.

خطبه های نماز جمعه ، رواق امام خمینی (رحمه الله) حرم مطهر رضوی (علیه السلام)

آیت الله سید احمد علم الهدی، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، افزود: مظلومیت اهل بیت(ع) از روز رحلت پیامبر(ص) محور همه جریانات سیاسی در سرنوشت امت اسلام بوده است.وی خاطر نشان کرد: مظلومیت ائمه از روز وفات پیامبر(ص) ادامه داشته و این مظلومیت در روز تخریب قبور ائمه بقیع نمود بیشتری دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه جریان وهابیت جریان شومی است که با برنامه‌ریزی به دنبال حذف اسلام است، ابراز کرد: آنها در تلاش هستند از خود مسلمانان برای نابودی اسلام استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اسلام با دخالت نظامی از بین نمی‌رود و تنها راه از بین بردن اسلام، استفاده از مسلمانان علیه مسلمانان است.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: در وهابیت گنجانیده‌اند که جز خدا نباید به هیچ چیز دیگری توجه کرد و با این استدلال معتقد هستند که بنای قبور ائمه موجب توجه مردم به غیر از خداست و باید از بین برود و تخریب این نمادها را در دستور خود قرار داده‌اند.

وی درد بی درمان نقشه‌های آمریکا را وهابیت نجس‌العین ناپاک دانست و تصریح کرد: امروز در مصر و سوریه چه خبر است؟ در مصر در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از هزار مسلمان به دست مسلمان کشته شد و در سوریه نیز اوضاع به همین منوال است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن نقشه را این طور تدبیر کرده که مسلمانان به دست خود مسلمانان کشته شوند، بیان کرد: مسلمانان باید نسبت به این نقشه شوم، هشیار باشند.

وی با اشاره به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، خطاب به وزرا توصیه کرد: وزرایی که دیروز رای اعتماد گرفتند و دولت تشکیل شد باید بدانند که این کشور قبه‌الاسلام است و مدیریت این کشور صرفا در مدیریت آب و نان خلاصه نمی‌شود، در این کشور باید اسلام مدیریت شود و اسلام پابرجا باشد.

آیت الله علم الهدی تأکید کرد: کسانی که در این کشور دم از تعامل با استکبار می‌زنند، دقت داشته باشند در این کشور اسلام باید مدیریت شود، دستگاه اجرایی چون متعلق به اسلام است باید توسط اسلام نیز مدیریت شود.

برگرفته از alamolhoda.net






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 13