مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه:تسلیح تکفیری‌ها دستاورد اسلام آمریکایی است

  مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، تسلیح تکفیری ها را دستاورد اسلام آمریکایی دانسته و گفت: مکتب شیعه با استدلال های قوی علمی و منطقی، پاسخگوی نیاز فطری بشریت است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، شب گذشته در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، با اشاره به این که هرکس امر اهل بیت(ع) را زنده نگه دارد از رحمت الهی برخوردار می شود، اظهار داشت: معرفی مکتب اهل بیت(ع) از مصادیق احیای امر ائمه معصومین(ع) است.

وی با اشاره به عداوت و کینه توزی ها نسبت به تشیع، تصریح کرد: در هیچ زمانی به اندازه امروز دشمنی با شیعه و مکتب اهل بیت(ع) علنی نبوده است.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به هوشیاری امام راحل(ره) مبنی بر تفکیک اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام آمریکایی، بیان داشت: نشر کتاب هایی در رد شیعه، حاصل اسلام آمریکایی است که مهم ترین دستاورد آن نیز تسلیح تکفیری های عربستانی، اردنی و قطری برای جنگ با ملت سوریه است.

حجت الاسلام و المسلمین نواب خاطرنشان کرد: دشمنان هر قدر تلاش کنند تا به تشیع آسیب برسانند، با عنایت خداوند متعال روز به روز ابعاد بیشتری از حقانیت مکتب اهل بیت(ع) برای جهان مشخص می شود.

وی با تاکید بر این که ائمه معصومین(ع) برای معرفی اسلام ناب با هیچ کسی درگیری و جنگ نداشتند، ابراز داشت: مکتب شیعه با استدلال های علمی و منطقی، پاسخگوی نیاز فطری بشریت است.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه همچنین با اشاره به موفقیت های مرکز تخصصی مهدویت، اظهار داشت: تربیت دانش پژوهان توانمند، اهتمام به پژوهش ها، برگزاری دوره های کوتاه مدت، ارائه سی دی ها و مجلات آموزشی از مهم ترین اقدامات این مرکز به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین نواب در پایان تاکید کرد: مرکز تخصصی مهدویت باید اهتمام ویژه ای نسبت به معرفی امام زمان(عج) به نوجوانان و جوانان داشته باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 5 =