آمادگی نیروی انتظامی برای کمک به دولت جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به دولت جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خبر داد و همراهی مردم با نیروی انتظامی را به منظور مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان ضروری دانست.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم  در مراسم صبحگاه فرماندهان انتظامی در استان با اشاره به این که در همه ادوار این انقلاب شاهد فشارهایی از سوی دشمنان نظام بودیم، گفت: گروه های نفاق از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تلاش کردند تا مانع تحقق اهداف انقلاب شوند.

وی با اشاره به این که دشمن پس از شکست های متعدد، جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند، افزود: ملت ایران با تکیه به خداوند متعال و ولایت فقیه توانستند با همه سختی ها و مشکلات موجود در برابر دشمن ایستادگی کنند.

سردار احمدی مقدم با بیان این که بسیاری از کشورهای دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی به حمایت از صدام آمده بودند، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی همه نوع امکانات در اختیار صدام متجاوز قرار داده بودند که علیه ملت ایران استفاده کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران جانانه در برابر تجاوز دشمنان ایستادند، تصریح کرد: ایستادگی فرزندان این مرزوبوم مانع تحقق اهداف و خواسته های دشمنان شد.

وی با بیان این که دشمن پس از شکست در عرصه های سخت افزاری، تاکتیک مقابله را تغییر داده است، گفت: امروز صحنه نبرد تغییر کرده و متفاوت شده است، اما همچون گذشته باید در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.

احمدی مقدم تفرقه و اختلاف در جامعه را یکی از برنامه های دشمن علیه ملت ایران دانست و گفت: مردم کشورمان هوشیارانه مراقب توطئه های دشمنان هستند و اجازه دخالت به آنها نخواهند داد.

وی با بیان این که امروز جنگ دشمن علیه ملت ما جنگ فرهنگی است، تصریح کرد: دشمنان در این جنگ هویت ما را مورد هدف قرار داده اند.

سردار احمدی مقدم با تأکید براین که عرصه فرهنگی کمتر از تجاوز نظامی نیست، بیان داشت: در تجاوز نظامی دشمنان زیرساخت های کشور را مورد هدف قرار می دهند که در حال حاضر هویت دینی ما مورد هجوم دشمن قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این که شرایط مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ فرهنگی بسیار سخت و حائز اهمیت است، ادامه داد: توطئه ها و هجوم فرهنگی علیه کشورمان هدفمند و با برنامه ریزی دنبال می شود که باید هوشیارانه با آن برخورد کنیم.

وی از آمادگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به دولت جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خبر داد و خاطرنشان کرد: حرکتی منسجم و آگاهانه ضرورت موفقیت در این عرصه مهم است.

احمدی مقدم، همراهی مردم با نیروی انتظامی به منظور مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان را ضروری دانست و بیان داشت: وظیفه و رسالت اصلی پلیس برقراری نظم و امنیت بر اساس مقررات در جامعه است که با همراهی و حمایت مردم موفقیت ها دو چندان خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به شرایط امنیت در کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز امنیت کشورمان در مقایسه با سایر کشورهای منطقه مثالزدنی است، گفت: با وجود شرایط موجود در منطقه و کشورهای همسایه، جمهوری اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و این برکت تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان و حمایت های مردم است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 10