رییس دفتر مقام معظم رهبری: وهابیت نماد اسلام آمریکایی است

  رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که اسلام آمریکایی که وهابیت نماد آن است، تنها به دلیل دوری از ولایت بوجود آمده است گفت:وهابیت به ‌گونه‌ای اسلام را خشن معرفی کرده است که اسلام‌هراسی، به عنوان خواست استکبار، در جهان گسترش یافته است. به گزارش خبرگزاری حوزه از گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی شب گذشته در مراسم عید غدیر و عمامه‌گذاری طلاب مدرسه امام خمینی ( ره)‌ گلپایگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر خم دارای اهمیت بالایی است و به تعبیر قرآن در این روز دین و رسالت کامل شده است.

وی با تاکید بر این که عبادت بدون ولایت بی ارزش است تاکید کرد: شرط قبولی تمام اعمال ولایت امیرالمومنین‌(ع) است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به این که دوری از ولایت جنایتکارانی چون وهابیت را پرورش می‌دهد تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم کسانی که خود را از ولایت علی‌(ع) جدا کردند چگونه امروز به عاملان خودفروخته دشمن تبدیل شده و چه جنایت‌هایی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این افراد به‌گونه‌ای اسلام را خشن معرفی کردند که اسلام‌هراسی در جهان گسترش یافته و این همان‌چیزی است که استکبار می‌خواهد؛ این اسلام آمریکایی که وهابیت نماد آن است تنها به دلیل دوری از ولایت بوجود آمده است.

تولیت مدرسه امام‌خمینی‌(ره) گلپایگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فلسفه تشکیل این مدرسه تصریح کرد: گلپایگان دارای پیشینه تاریخی در پرورش علمای بزرگی چون آیت‌الله العظمی گلپایگانی بوده است. ؛ روزگاری در این شهر ده‌ها مجتهد مسلم وجود داشت. لذا ما برای اینکه بتوانیم این مسیر را حفظ کرده و این جریان را ادامه دهیم تصمیم به ساخت این مدرسه علمیه با هدف تربیت طلاب ممتاز گرفتیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این مطلب که علما حافظان دین مردم هستند ابراز داشت: طلاب سربازان امام زمان (عج) هستند که به حراست از دین می‌پردازند؛ لذا امروز باید مردم به قوام حوزه‌های علمیه و گسترش آنها کمک نمایند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 14