تولیت آستان قدس رضوی:امروز مقام معظم رهبری حجت ما در پیشگاه الهی هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مقام معظم رهبری، حجت ما در پیشگاه الهی هستند و در شاخص‌ها باید براساس گفتار ایشان عمل شود.

خبرگزاری فارس: امروز مقام معظم رهبری حجت ما در پیشگاه الهی هستند 

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، آیت‌الله عباس واعظ طبسی در دیدار با اعضای شورای شهر مشهد که در تالار اماکن متبرکه رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سلایق شخصی بالاخره دچار اشتباه می‌شود، اما در پیشگاه خدا آنکه اگر اشتباه هم بکند معذور است، عمل کننده به نظر حجت است و امروز حجت ما رهبری معظم انقلاب هستند.

وی با اشاره به شرایط شهر مشهد گفت: تا امروز سرمایه‌گذاران خوبی آمده‌اند، اما متأسفانه به دلیل سلایق خاصی که بوده دفع شده‌اند، این کار منافات ندارد که افرادی که سرمایه‌ای دارند به کار گرفته شوند و شهر را بسازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه همه ما اشکالات و برجستگی‌هایی داریم، اما نباید کارهای خوب دیگران را نادیده گرفت، اذعان داشت: ‌در این یکی دو سال اخیر به خصوص فضای سبز مشهد انصافاً دچار تحولات خوبی شد و این کار باید تکمیل شود، باید با ابتکار و روش‌های نو سعی شود که وضع شهر حسابی عوض شود. آدم قدری به غرورش برمی‌خورد که فرضاً بگویند فلان شهر از نظر جذابیت شهری از مشهد جلوتر است.

آیت‌الله عباس واعظ طبسی در پایان عنوان کرد: مشهدی که مرکز انتقال فکر اندیشه و منش و رفتار اهل بیت(ع) است و از نگاه معنوی مرکز نظام اسلامی محسوب می‌شود، باید از هر نظر همچون فرهنگی و معنوی و هم مسائل سازندگی و شهری نمونه باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 2 =