آیت‌الله نوری همدانی: وهابیت تکفیری نوکر صهیونیست‌ها و آمریکا است/ باید به مقابله علمی و منطقی برخیزیم

آیت الله حسین نوری همدانی
حضرت آیت الله نوری همدانی جریان های تکفیری و وهابیت سلفی تندرو را نوکر صهیونیست ها و استکبار جهانی دانست و بر ضرورت مقابله منطقی و علمی با این جریان ها تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر چهارشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه و رییس و سازمان حج و زیارت، حج را یک مساله مهم و مرتبط با سیاست خارجی دانست و بر ضرورت استفاده از این فرصت جهت تبیین معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد.

 وی با اشاره به نقشه های دشمنان و وهابیت علیه اسلام و مسلمانان، ابراز داشت: امروز دشمنان ما با بهره گیری از ابزارهای مختلف به جنگ با شیعه برخاسته اند و باید با تمام توان با آنها مقابله کنیم.

این مرجع تقلید جریان های تکفیری و وهابیت تندرو را عامل بدنامی اسلام در دنیا معرفی و تصریح کرد: در مقابل اینها باید معارف حقه اهل بیت(ع) را برای جهان تشنه حقایق به درستی تبیین کنیم و به جهانیان نشان دهیم اسلام دین رافت و مهربانی است و از این گونه افراطی گری ها به دور است

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر مقابله علمی به منظور پاسخگویی به شبهات وهابیت علیه شیعه، ‌خواستار تربیت مبلغان زبان دان برای انجام این مهم شد و گفت: ما به لحاظ منابع بسیار غنی هستیم و باید از این روش به مقابله با دشمنان برخیزیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم جریان های تفکیری را در خدمت صهیونیست ها و آمریکایی ها توصیف و تاکید کرد: آنها زیارت قبور اهل بیت را کفر می دانند اما نوکری خودشان برای صهیونیست ها را کفر نمی دانند و این بسیار عجیب است.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده به منظور برگزاری مطلوب حج امسال ارائه کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 9