دشمنان با وجود تفکر بسیجی توان آسیب به نظام را ندارند

امام جمعه تربت حیدریه گفت: تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد دشمنان توان آسیب به نظام را ندارند.

خبرگزاری فارس: دشمنان با وجود تفکر بسیجی توان آسیب به نظام را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس  حجت‌الاسلام مهدی‌شریعتی‌تبارعضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان در خطبه‌های امروز نماز جمعه تربت حیدریه در خصوص مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: این ملت فرهنگ خود را از عاشورا فراگرفته و در این راه ذره‌ای از حق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی به فرهنگ بسیج اشاره کرد و افزود: همه مردم عضوی از بسیج هستند یعنی هر انسان مؤمن به معنای واقعی کلمه بسیجی است، حتی اگر در سازمان بسیج سازماندهی نشده باشد.

امام جمعه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با معارف و اخلاق اسلامی و شرایط سیاسی کشور آشنا باشند و با عمل به آن الگویی مناسب برای مردم باشند زیرا در هر کجای این نظام و انقلاب مشکل و خللی ایجاد شده، تفکر بسیجی آن را حل کرده است.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان به حضور بسیج در عرصه‌های گوناگون اشاره داشت و افزود: حضور بسیجیان در دوران ۸ سال دفاع مقدس ستودنی بود به طوری‌ه بسیجیان با ایثار و رشادت در بسیاری از عملیات‌ها تعجب تمام کارشناسان نظامی دنیا را برانگیخته بودند.

خطیب جمعه تربت حیدریه در پایان خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته‌ای ملت ایران هرگز از حقوق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و همه باید به این مطلب توجه داشته باشند که خط قرمزهایی که در دین و فرهنگ عاشورایی ما وجود دارد، هرگز قابل گذشت نخواهد بود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 15