امام جمعه مشهد : دشمنان انقلاب از آنچه که نشان می‌دهند ناپاک‌تر و درنده‌تر هستند و نباید فریب آنها را خورد.

آیت الله علم‌الهدی:از روند مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنیم
خبرگزاری فارس: از روند مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، همه ما از روند مذاکرات هسته‌ای کشور با گروه ۱+۵ حمایت می‌کنیم.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ افزود: البته دیپلمات‌های ما نیز باید بدانند دشمنان انقلاب از آنچه که نشان می‌دهند ناپاک‌تر و درنده‌تر هستند و نباید فریب آنها را خورد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه مردم کشورمان، هیچ خللی در روند حمایت مردم از انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و باعث دست کشیدن از آرمان‌ها نخواهد شد زیرا الگوی مردم کشور در مواجهه با مشکلات، واقعه کربلا است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: ملت ما به بهانه برخی تحریم‌های اقتصادی، در مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد و زیر باز ذلت نخواهند رفت.

عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: دشمن ۲۵ سال است که پشت مرزهای کشور ایستاده و مانند سگ پارس می‌کند و همواره از گزینه‌های نظامی صحبت می‌کند اما به لطف خدا و اراده ملت ایران تاکنون کاری از پیش نبرده است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: نیروی بسیج به ابتکار امام راحل و پس از حادثه طبس تشکیل شد و امروز اگر دشمن بخواهد ارزیابی از توان نظامی کشور داشته باشد توان ارزیابی «بسیج » را ندارد.امروز بسیج در همه زمینه‌ها حضوری فعال دارد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند. بی‌دلیل نیست مقام معظم رهبری این نیرو را باعث اقتدار نظام می‌داند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 6 =